LUKSUZ „spojio“ Ferari i Armani

Kompanija Ferari želi dalji napredak svoje markirane opreme, zbog čega se udružila s italijanskom kompanijom Đorđo Armani u nameri da svoje torbe i odeću prodaje po najvišim cenama, piše Blumberg.

Glavni izvršni direktor Luis Kamileri dostiže davno postavljeni cilj bivšeg predsednika Serđa Markionea – da transformiše Ferari u potpuno razvijeni luksuzni brend.

Novi pravac Ferarija znači da će predmeti poput jakne ili sunčanih naočara sada imati cene premijum stila u skladu s imidžom sportskih automobila ove kompanije, a koji mogu koštati po milion dolara i više, tvrde upućeni.

„Naša trenutna ponuda je previše rastegnuta i u opasnosti je da uništimo našu vrlo dragocenu kapitalnu marku“, rekao je Kamileri.

Ferarijeva reputacija vrhunskog inženjerstva mogla bi, kako piše Blumberg, dovesti do toga da proizvodi poput satova i naočara budu logičan cilj nove strategije.

Armani je pokušao da preusmeri svoj luksuzni imidž povećavajući kontrolu – otkupom licence za brzu modu pod zastavom Armani Exchange – i ukidanjem linija robnih kuća srednjeg opsega.

Međutim, očekuje se da se prodaja neće povećati do naredne godine.

Izvor: SEEbiz

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE