LUKSUZ „spojio“ Ferari i Armani
Kompanija Ferari želi dalji napredak svoje markirane opreme, zbog čega se udružila s italijanskom kompanijom Đorđo Armani u nameri da svoje torbe i odeću prodaje po najvišim cenama, piše Blumberg.
Glavni izvršni direktor Luis Kamileri dostiže davno postavljeni cilj bivšeg predsednika Serđa Markionea – da transformiše Ferari u potpuno razvijeni luksuzni brend.
Novi pravac Ferarija znači da će predmeti poput jakne ili sunčanih naočara sada imati cene premijum stila u skladu s imidžom sportskih automobila ove kompanije, a koji mogu koštati po milion dolara i više, tvrde upućeni.
„Naša trenutna ponuda je previše rastegnuta i u opasnosti je da uništimo našu vrlo dragocenu kapitalnu marku“, rekao je Kamileri.
Ferarijeva reputacija vrhunskog inženjerstva mogla bi, kako piše Blumberg, dovesti do toga da proizvodi poput satova i naočara budu logičan cilj nove strategije.
Armani je pokušao da preusmeri svoj luksuzni imidž povećavajući kontrolu – otkupom licence za brzu modu pod zastavom Armani Exchange – i ukidanjem linija robnih kuća srednjeg opsega.
Međutim, očekuje se da se prodaja neće povećati do naredne godine.
Izvor: SEEbiz
Foto: Pixabay