Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zlatana Pavlović, CEO Lovefest

    „Festival je KONCEPT, nije samo događaj“

    Atraktivni muzički festival „Lovefest” biće održan od 4. do 6. avgusta u Vrnjačkoj Banji i biće poseban – obeležiće 15 godina svog postojanja. Sprema se ozbiljna poslastica za klabere, a detalje iznutra otkriva Zlatana Pavlović, CEO Lovefesta Srbija

    Festival ljubavi u Vrnjačkoj Banji deceniju i po radi ono što najbolje ume – širi ljubav. To se ne dešava samo od sebe, naprotiv, istančana organizacija i izbor izvođača, poslednja reč produkcije i logistika doprinose tome da se u srcu naše zemlje dešava jedan od najcenjenijih evropskih muzičkih događaja. Pored toga, stvari se konstantno pomeraju unapred, bolje reći, u visinu.

    • Koncept „Lovefesta” ovog meseca iskoračuje na planinu, na Kopaonik. Koji su izazovi organizacije?

    Tako je, od ove godine pokrećemo novi koncept, pod nazivom „Lovefest Kop”, sa idejom da to bude dugoročni muzički projekat. Verujem da je za festivale planetarno vreme za novu eru, onu u kojoj ne postoji jedna i jedinstvena lokacija na kojoj će događaj biti održan, već festival mora da postane koncept i da, kao takav, postoji svuda gde je ljudima potreban određeni vid kvalitetne zabave. Dosad su ljudi dolazili po sadržaj – sada je vreme da sadržaj, šta god on bio, u bukvalnom smislu, dođe do svoje publike.

    Logična polazna tačka ove zime bio nam je Kopaonik, ali nemojte da se iznenadite ako sledeća na listi bude neka nova destinacija u Srbiji, regionu ili bilo gde u svetu. Ono što se nikada ne menja bez obzira na lokaciju na kojoj se održava jeste činjenica da „Lovefest” ostaje veran svom konceptu – produkcija koja zadovoljava sve svetske standarde uz kvalitetne muzičke izvođače.

    • Kako izgleda organizacija događaja kao što je „Lovefest”? Da li, čim se završi jedan festival, krenu pripreme za drugi?

    Organizacija festivala poput „Lovefesta”, koji tokom tri dana trajanja ugosti više od 80.000 ljudi i preko 200 izvođača, veoma je kompleksna. Postoji mnogo koraka u produkciji koji moraju da se dogode pre nego što prvi posetilac prođe kroz festivalsku kapiju. Na organizaciji festivala radi se u etapama i upravo je tako – kada se jedno izdanje završi, sutradan krećemo u prikupljanje ideja za realizaciju narednog. Takođe, u realizaciju „Lovefesta” uključeno je mnogo ljudi, koji su podeljeni u sektore. To je sada već odlično uigran tim mladih ljudi koji godinama uspevaju da iznova kreiraju neki novi i bolji „Lovefest”.

    • Gde ste se edukovali kada je reč o vašem poslu?

    Smatram da ne postoji škola ili knjiga iz koje možete da naučite kako da organizujete festival i uspostavite kontrolu nad sistemom u okviru koga imate tako mnogo različitih sektora i pravaca poslovnog delovanja. Naš početni modus operandi bio je skup pokušaja i pogrešaka, iz kojih smo svakog dana učili nešto novo, a ne treba zaboraviti činjenicu da smo svi u timu tada imali tek nešto više od 20 godina. Najviše sam naučila upravo od osnivača „Lovefesta”, koji su mi postepeno otkrivali šta se sve krije iza kulisa jednog festivala i pustili me da u svemu tome pronađem sebe profesionalno. Proces učenja nije ni blizu gotovog, ali danas sam, svakako, pametnija i mudrija nego što sam bila na početku i trudim se da sve svoje znanje i iskustvo prenesem i na mlađe kolege.

    Lovefest Vrnjačka Banja

    Lovefest Vrnjačka Banja

    • Šta je za vas dobra žurka?

    Produkcijski – mora mnogo toga da se dogodi da bih bila zadovoljna. Od scenografije, zvuka i rasvete, preko posećenosti, koja uvek mora da bude posledica dobre promocije, do toga da se di-džej pojavi i plasira najbolji mogući set publici. Privatno – mora da se dogodi dobro ozvučenje i još bolja muzika, jer je svaki odlazak na žurku specifična potreba za katarzom, koju je tako neophodno da doživimo, posebno u vremenima koja danas živimo.

    • Kako vidite svoju budućnost, kada vam se smuči organizacija i nespavanje noću?

    Noću spavam, i to odlično (smeh). Mi smo već veliki, uigran tim, koji čine profesionalci, tako da kod nas nema mnogo neprospavanih noći, jer ništa ne prepuštamo slučaju. Sa druge strane, sve na čemu radim tokom godine radim da ne bih spavala te tri čuvene noći tokom „Lovefesta”. U budućnosti, kada je reč o „Lovefestu”, sebe vidim kao osobu koja edukuje mlađe kolege, pomaže im da pronađu sebe i služi kao puni profesionalni oslonac, kako bih, kada za to dođe vreme, mogla mirno da zaspim i u potpunosti prepustim njihovoj predanosti poslu.

    • Šta ove godine očekuje posetioce „Lovefesta”?

    Ova godina je za ceo naš tim veoma posebna, jer ćemo od 4. do 6. avgusta ovog leta u Vrnjačkoj Banji slaviti 15 godina trajanja festivala. To jubilarno festivalsko izdanje biće posebno po mnogo čemu, i kada je reč o produkciji i kada je reč o izvođačima.

    • Osim „Lovefesta”, direktorka ste marketinške agencije „Love&Brands”.

    „Love&Brands” je agencija na čijem sam čelu od prvog dana i koju vodim uz veliku pomoć i podršku osnivača Zorana Stanojevića i Marka Vukomanovića. Mi nismo velika agencija i naši uspesi se, možda, ne mere internacionalnim priznanjima, ali naši klijenti znaju da smo uvek spremni da prihvatimo sve izazove i na najbolji mogući način uvek isporučimo ono što se od nas traži, bilo da je reč o digitalnom marketingu, organizaciji različitih vidova događaja, veb-dizajnu ili pokretanju brenda.

    Tokom godina sarađivali smo sa velikim brojem klijenata iz različitih industrija, a upravo je „Love&Brands” veliki oslonac „Lovefestu” kada je reč o kompletnoj promociji, produkciji i saradnji sa sponzorima. Priča o agenciji je i potekla iz festivala, kada smo, 2014. godine, shvatili da za svakog sponzora moramo imati ponudu i uslugu koja je jednaka agencijskoj, kako bismo u potpunosti osigurali da će svaka njihova aktivnost na festivalu biti u skladu sa konceptom našeg projekta, a to je nešto što samo mi koji kao tim živimo „Lovefest” znamo najbolje.

    • Opišite nam jedan vaš „random” radni dan.

    Radni dan u „Lovefestu”, odnosno u agenciji, upravo je to – „random”. Nijedan dan nije isti – sa jedne strane, klijenti svakodnevno imaju drugačije zahteve, stalno radimo na novim projektima, dok se, sa druge strane, u „Lovefestu” događa stalno nešto novo, kao što je sada aktuelni „Lovefest Kop”. Nijedan moj radni dan nije isti i nema ponavljanja osim toga da mesecima jedem jedan te isti doručak iz „Kafeterije” i da se svakog ponedeljka bavim svojim najvećim neprijateljem – administracijom. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE