Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Za godinu dana više od MILION preuzimanja Lidl Plus aplikacije

    Lidl Plus aplikacija, koja predstavlja digitalni program lojalnosti za verne Lidl potrošače, za samo godinu dana postojanja na srpskom tržištu broji više od milion preuzimanja i isto toliko pozitivnih recenzija zadovoljnih korisnika širom Evrope.

    Prvi rođendan Lidl Plusa proslavljamo nagradnom igrom, i tu nećemo stati – korisnike uskoro očekuju nove povoljnosti kojim će moći da povećaju krug ušteda, kao i sve veće prilagođavanje ponude Lidl Plus kupona za popuste navikama pojedinačnih korisnika. Time će svaki korisnik Lidl Plusa imati čitav svet popusta za sebe, rekla je Martina Petrović, rukovodilac Korporativnih komunikacija Lidl Srbija.

    Lidl Plus Rođendanska žurka nagradna igra će najsrećnijim dobitnicima doneti BMW automobil, 10 iPhone telefona i 50 Lidl vaučera u iznosu od 15.000 dinara.

    Za više detalja, Pravila nagradne igre mogu se pogledati na: lidl.rs.

    Kako se koristi Lidl Plus aplikacija?

    Aplikacija lojalnosti dostupna je na svim pametnim telefonima i njeno preuzimanje je besplatno i krajnje jednostavno. Najpre je potrebno instalirati Lidl Plus na telefon putem Google Play-a, Apple Store-a ili AppGallery-a. Potom, otvoriti svoj lični nalog i aplikacija je spremna za korišćenje. Svaki korisnik kroz aplikaciju dobija svoju digitalnu Lidl Plus karticu koju je potrebno skenirati prilikom plaćanja na kasi. Benefiti se ostvaruju kroz Kupone, koji obezbeđuju jednokratna sniženja na odabrane proizvode. Istovremeno, sakupljanjem ukupnog iznosa kupovina kroz Kupon Plus pogodnosti dobijaju se dodatni benefiti.


    O Lidlu

    Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.000 prodavnica. Poseduje više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

    Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine. Trenutno ima 66 prodavnica u 38 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Lidl

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE