Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kancelarija, priroda, posao (Freepik)

    Lideri, dajte prioritet ovim stvarima na radnom mestu ako zaista želite da zaposleni budu srećni

    Zadovoljstvo zaposlenih postalo je fokus poslodavaca i lidera, posebno usled manjka kvalitetnih radnika.

    Ako tražite načine da sprečite dobre zaposlene da napuste vašu kompaniju, poželećete da uzmete u obzir novu analizu koju je objavio sajt Glassdoor za pregled poslova i kompanija.

    Istraživači su pregledali koji su najjači prediktori zadovoljstva zaposlenih – a samim tim i šta bi nateralo zaposlene da najviše žele da ostanu. Glassdoor je zatim sakupio podatke, dajući svakom kvalitetu numerički procenat, koji je, kada se saberu sve ocene, jednak 100%.

    Kultura i vrednosti i više rukovodstvo su na vrhu liste.

    Benefiti, posao (Freepik)

    Evo faktora na radnom mestu koji su najvažniji za zadovoljstvo zaposlenih:

    • Kultura i vrednosti: 18,4%
    • Više rukovodstvo: 17,6%
    • Veće mogućnosti: 15,8%
    • Poslovni izgledi: 13,8%
    • Ravnoteža između poslovnog i privatnog života: 12,1%
    • Raznolikost i inkluzija: 11,4%
    • Naknade i beneficije: 10,9%

    Ono što može biti iznenađujuće za neke je da su kompenzacije i beneficije donele najmanji deo kolača, što ukazuje da plata nije nužno glavna kada je u pitanju zadovoljstvo zaposlenih. Međutim, Glassdoor ističe da je kompenzacija važna u pokušajima da se privuku zaposleni.

    „U svim sektorima, naknade i beneficije igraju relativno malu ulogu kao diferencijator zadovoljstva zaposlenih“, navodi Glassdoor-ov izveštaj. „Ali da li to znači da zaposlenima nije stalo do toga koliko novca zarađuju ili beneficija koje dobijaju na poslu? Apsolutno ne. Ovo signalizira da razlike u kulturi radnog mesta kompanije igraju veću ulogu u određivanju svakodnevnog zadovoljstva poslom nego razlike u platama. Dok kompenzacije i beneficije mogu privući zaposlene na posao, kultura kompanije ih zadržava.”

    Posao, tim, lideri

    Posao, lideri (Pexels)

    Dakle, ako želite da zadržite svoje zaposlene srećnim nakon što ste ih dobili lepom platom, Glassdoor savetuje kompanijama da idu u korak sa kulturom radnog mesta koja se razvija i da se obarte svojim zaposlenima kako bi zatražili povratne informacije, koje vam mogu pomoći da identifikujete njihove potrebe koje ste možda prevideli dok ste se fokusirali na poslovne operacije kompanije.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Freepik/Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE