Lepša slika derbija

Večiti rivali Crvena Zvezda i Partizan dobili su nov teren za igru, na kom mogu odmeriti svoje snage – na terenu društvene igre Monopol.

Od pretojećeg vikenda klupski rivali Crvena Zvezda i Partizan se mogu pohvaliti da su jedni od retkih fudbalskih klubova na svetu koji su dobili svoju  verziju Monopola, pa će tako navijači, kao i ljubitelji ove društvene igre sada, umesto na običnim poljima, moći da osvajaju najznačajnije kupove, slobodne udarce, stanu na polje poznatih golgejtera, tribine severa i juga, postavljaju tribine i stadione, a da igraju sa trofejima, golovima, kopačkama i sl.

Lazar Vuković, iz britanske kompanije “Winning Moves”, koja poseduje prava za društvenu igru Monopol, kaže da je u poslednjih pet godina zabeležen globalni rast u prodaji društvenih igara, jer su ljudi zaželeli međusobne interakcije koja im nedostaje.

– Od samog starta, Monopol  je bila  najpopularnija i najigranija društvena igra, jer je u pitanju trgovina. Cilj igrača je da protivnik bankrotira,  i tematika je veoma dobra, sa porezom, kupovinom i građenjem hotela, tako da sama igra otkriva mnogo o karakteristikama igrača – kaže Vuković.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE