Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lepša slika derbija

    Večiti rivali Crvena Zvezda i Partizan dobili su nov teren za igru, na kom mogu odmeriti svoje snage – na terenu društvene igre Monopol.

    Od pretojećeg vikenda klupski rivali Crvena Zvezda i Partizan se mogu pohvaliti da su jedni od retkih fudbalskih klubova na svetu koji su dobili svoju  verziju Monopola, pa će tako navijači, kao i ljubitelji ove društvene igre sada, umesto na običnim poljima, moći da osvajaju najznačajnije kupove, slobodne udarce, stanu na polje poznatih golgejtera, tribine severa i juga, postavljaju tribine i stadione, a da igraju sa trofejima, golovima, kopačkama i sl.

    Lazar Vuković, iz britanske kompanije “Winning Moves”, koja poseduje prava za društvenu igru Monopol, kaže da je u poslednjih pet godina zabeležen globalni rast u prodaji društvenih igara, jer su ljudi zaželeli međusobne interakcije koja im nedostaje.

    – Od samog starta, Monopol  je bila  najpopularnija i najigranija društvena igra, jer je u pitanju trgovina. Cilj igrača je da protivnik bankrotira,  i tematika je veoma dobra, sa porezom, kupovinom i građenjem hotela, tako da sama igra otkriva mnogo o karakteristikama igrača – kaže Vuković.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE