
Kreiranje brenda je graditeljski posao
Izgradnja brenda koji na kreativan način oslikava celu organizaciju nije lak posao. Rukovodioci moraju identifikovati ključne principe koje žele pokazati i ugraditi te ideale u svaki deo organizacije.
Brend treba da se ogleda u tome kako zaposleni komuniciraju sa klijentima, ton koji se koristi u komunikaciji i vizuelno predstavljanje kompanije.
Forbes navodi neke savete kako „oživeti“ brend:
- Iskoristite vreme za istraživanje. Kada gradite brend, od vitalne važnosti je da saznate šta je važno za vašu bazu klijenata, procenite svoje konkurente i identifikujte načine za razlikovanje vašeg poslovanja. Trebalo bi da što više ljudi uključite u proces.
- Prvi utisak je veoma važan. Svaki vizuelni element ima svrhu. Nemojte da potcenjujete prvi utisak vašeg klijenta o vašem poslu, kao na primer vaš vebsajt, odgovaranje na telefonske pozive ili izgled lobija vaše firme – to stvara prve utiske o vašem brendu.
- Detalji imaju veliki uticaj. Detalji pomažu u kreiranju sveukupnog utiska o brendu. Bilo da je u pitanju izgled vaših vizit karti, vrsta pića koje ponudite klijentu ili način na koji pakujete proizvode, tražite jedinstvene načine kako biste istakli brend.
- Poštujte ključne zainteresovane strane. Obratite pažnju na to šta je važno ključnim akterima. To će vam pomoći da obezbedite zainteresovanost za buduće projekte koji mogu pomoći rast poslovanja kao i donošenje pozitivnih preporuka iz zajednice.
- Nemojte zaboraviti da se zabavite. Veoma je važno za one koji upravljaju poslom da svoje proizvode predstave na svoj, poseban i zanimljiv način.
Izvor: Forbes
Foto: Pixabay