Kreiranje brenda je graditeljski posao
Izgradnja brenda koji na kreativan način oslikava celu organizaciju nije lak posao. Rukovodioci moraju identifikovati ključne principe koje žele pokazati i ugraditi te ideale u svaki deo organizacije.
Brend treba da se ogleda u tome kako zaposleni komuniciraju sa klijentima, ton koji se koristi u komunikaciji i vizuelno predstavljanje kompanije.
Forbes navodi neke savete kako „oživeti“ brend:
- Iskoristite vreme za istraživanje. Kada gradite brend, od vitalne važnosti je da saznate šta je važno za vašu bazu klijenata, procenite svoje konkurente i identifikujte načine za razlikovanje vašeg poslovanja. Trebalo bi da što više ljudi uključite u proces.
- Prvi utisak je veoma važan. Svaki vizuelni element ima svrhu. Nemojte da potcenjujete prvi utisak vašeg klijenta o vašem poslu, kao na primer vaš vebsajt, odgovaranje na telefonske pozive ili izgled lobija vaše firme – to stvara prve utiske o vašem brendu.
- Detalji imaju veliki uticaj. Detalji pomažu u kreiranju sveukupnog utiska o brendu. Bilo da je u pitanju izgled vaših vizit karti, vrsta pića koje ponudite klijentu ili način na koji pakujete proizvode, tražite jedinstvene načine kako biste istakli brend.
- Poštujte ključne zainteresovane strane. Obratite pažnju na to šta je važno ključnim akterima. To će vam pomoći da obezbedite zainteresovanost za buduće projekte koji mogu pomoći rast poslovanja kao i donošenje pozitivnih preporuka iz zajednice.
- Nemojte zaboraviti da se zabavite. Veoma je važno za one koji upravljaju poslom da svoje proizvode predstave na svoj, poseban i zanimljiv način.
Izvor: Forbes
Foto: Pixabay
What's your reaction?
AGON by AOC
0
Aleksa Stanić
0
auto
0
automobil
0
beograd
0
bitno
0
branislav tiodorović
0
čipovi
0
digitalni marketing
0
E-commerce Asocijacija Srbije
0
elektricni
0
enterijer
0
fashion and friends
0
fijat
0
Fleg fudbal
0
Fond za razvoj
0
Forma Ideale
0
gejming
0
Google prevodilac
0
Google translate
0
Grand Kopaonik
0
Honor magicbook 14
0
HTEC
0
institu za majku i dete
0
koronavirus
0
lutka
0
Michelin vodič
0
migranti
0
minimum
0
miran san
0
MK Group
0
monitori
0
na proleće
0
nagrada
0
Nemačka
0
nestašica
0
One&Only Portonovi
0
parking
0
populacija
0
preminuo
0
primanje četvrte doze
0
restorani
0
sabic
0
SoMo Borac
0
spavanje
0
srbija
0
Stada
0
subvencije za preduzetnike
0
superdry
0
svet
0
tehnika
0
tinejdžer
0
troskovi
0
važno
0
vozac
0
weCAN
0
XIAOMI
0
zalihe
0