Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Konstantin Merkviladze

    Konstantin Merkviladze novi generalni direktor kompanije PepsiCo na Zapadnom Balkanu

    Kompanija PepsiCo donela je odluku da Konstantin Merkviladze bude imenovan za novog generalnog direktora za južna tržišta centralne Evrope i Baltičke zemlje. On će biti na čelu poslovanja 14 tržišta u okviru ovog regiona, kojima će upravljati iz Beograda. Dosadašnji generalni direktor Nuno Pinto Leite svoju karijeru nastavio je kao generalni direktor PepsiCo Francuska. 

    Merkviladze u Srbiju dolazi sa pozicije generalnog direktora PepsiCo Kavkaz (Gruzija, Azerbejdžan, Jermenija), gde je sa svojim timom doprineo kontinuitetu rasta prihoda u poslovanju, uz posebne rezultate u rastu volumena u kategoriji grickalica. Osim toga, kao lider i biznisa mlečnih proizvoda na pomenutim tržištima, sproveo je ključne inicijative koje su rezultirale izuzetnim preokretom u profitabilosti.

    Merkviladze navodi da sa velikim zadovoljstvom stupa na ovu poziciju.

    Čast mi je što se pridružujem ovom izuzetno uspešnom timu i tržištima koja su sinonim pozitivnog razvojnog trenda. Zajedno ćemo raditi na pospešivanju poslovnog rasta i konstantnim inovacijama u svim segmenatima poslovanja, kako bismo nastavili da odgovaramo na zahteve tržišta i pratimo potrebe naših potrošača. Istovremeno, ostajemo posvećeni dobrobiti naših zaposlenih, kao i lokalnoj zajednici, vođeni globalnim postulatima pozitivne prakse kompanije PepsiCo“, rekao je on.

    Konstantin Merkviladze

    pepsiCo

    Tokom 20 godina svoje karijere, Merkviladze je bio na izvršnim pozicijama u trgovačkoj i FMCG industriji, sa fokusom na marketing, prodaju i e-commerce. Vodeći se principima strategije održivog razvoja pep+ i svojom posvećenošću osnaživanju talenata i radnog okruženja, vodiće poslovanje biznisa grickalica na više od 10 tržišta, sa timom od više od 1.200 zaposlenih.

    Merkviladze će na ovoj poziciji zameniti dosadašnjeg generalnog direktora Nuna Pinto Leite, koji je svoju karijeru nastavio u Francuskoj, na poziciji generalnog direktora kompanije. Tokom prethodne 3 godine, Pinto Leite je imao ključnu ulogu u održanju liderske pozicije na tržištu, podsticanju inovacija i efikasnosti u poslovnom okruženju. Dobrim poslovnim rezultatima posebno je doprinela njegova posvećenost negovanju kutlure talenata i otvorene komunikacije.

    O kompaniji PepsiCo Zapadni Balkan

    Tokom 16 godina poslovanja na tržištu Zapadnog Balkana, nakon akvizicije domaće kompanije Marbo Product d.o.o, kompanija PepsiCo investirala je u nove proizvodne linije, povećanje kapaciteta i proširenje portfolija, uslove rada i zaposlene, kao i platforme za zaštitu životne sredine. PepsiCo Zapadni Balkan izdvojio se kao jedan od najznačajnijih proizvođača slanih grickalica u regionu sa brendovima Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud, koji su postali deo globalnog PepsiCo portfolija. Lokalni portfolio proširen je svetski poznatim PepsiCo brendom: čuveni tortilja čips Doritos. Uvođenjem nove proizvodne linije i proširenjem proizvodnih kapaciteta, fabrika u Magliću proizvodi i planetarno popularni brend Lay’s i to od domaćih sirovina, a za potrebe izvoza na tržišta EU.

    Proizvodnja se odvija u fabrici u Magliću kod Bačkog Petrovca, koja zahvaljujući investicijama namenjenim za unapređenje proizvodnih linija i izgradnju najmodernijeg skladišta gotovih proizvoda, predstavlja regionalni proizvodni centar kompanije PepsiCo za tržišta Zapadnog Balkana, dok se centralni distributivni centar za celo tržište Bosne i Hercegovine nalazi u Laktašima. Posebna pažnja je posvećena ljudima, njihovoj edukaciji i osnaživanju, a kompanija je već desetu godinu zaredom dobitnik priznanja Top Employer za poslovanje u Srbiji, kao i tri Top Employer priznanja za poslovanje u Bosni i Hercegovini. Rezultati poslovne filozofije vidljivi su i kroz odgovorno poslovanje i saradnju s domaćim partnerima i dobavljačima, kao i brojne inicijative za lokalnu zajednicu i zaštitu životne sredine kroz primenu savremenih tehnologija za smanjenje emisije CO2, smanjenje potrošnje električne energije i vode, kao i povećanje reciklaže.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: PepsiCo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE