Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    LG kompanija

    Kompanija LG objavila Finansijske rezultate za drugi kvartal 2023

    Kompanija LG objavila je rezultate za drugi kvartal sa ukupnim prihodom od 15,6 milijardi dolara i operativnim profitom od 579 miliona dolara.

    Kompanija LG ostvarila je rekordne prihode u drugom kvartalu. Ostvareni rezultati dokazuju efektnost strategije održavanja kontinuiranog rasta i jačanja kompetetivne prednosti. Rekordni prihodi pokazuju da su napori kompanije, da suštinski unapredi strukturu poslovanja kroz nove platformske usluge i stalno širenje B2B segmenta, isplatili. Profitabilnost je takođe bila visoka, iako je operativni profit bio za 6,3 odsto manji u odnosu na isti period prošle godine, prvenstveno zbog jednokratnih provizija.

    Kompanija LG planira da poveća profitabilnost daljom optimizacijom i preventivnom ponudom tržišne potražnje kroz bolje predviđanje potrošačkih potreba i proizvodne kompetetivnosti. Takođe, u planu su i kontinuirano jačanje onlajn prodavnica kompanije, kao i direktniji pristup potrošačima.

    Kompanija LG Home Appliance & Air Solution ostvarila je prihod u iznosu od oko 6,24 milijarde dolara sa operativnim profitom od oko 470 miliona dolara. Uprkos dinamičnijim tržišnim uslovima, poslovna jedinica zabeležila je snažnu profitabilnost, zahvaljujući većoj prodaji proizvoda široke potrošnje, kao što su klima uređaji i energetski efikasne toplotne pumpe. Operativni profit porastao je za 40 odsto u odnosu na prošlu godinu, što je rezultat efikasnog upravljanja raspoloživim resursima.

    Kako raste potražnja za zelenim tehnologijama u Evropi, Severnoj Americi i ostatku sveta, kompanija će nastaviti da razvija inovativne proizvode, kao što su toplotne pumpe. Pored toga, trend elektrifikacije je prilika za proširenje poslovanja u industriji uređaja za grejanje, ventilaciju i klimatizaciju (HVAC). U trećem kvartalu, kompanija će lansirati nove LG ThinQ UP 2.0 kućne uređaje, koji će uključivati hiper-personalizaciju, pretplatu i različite usluge. Određene serije proizvoda široke potrošnje će biti proširene, kao odgovor na tržišne promene. Kompanija želi da se nametne kao predvodnik revolucionarnih inovacija u domenu kućnih aparata, tako što će kombinovati biznis model, koji se zasniva na uslugama sa diferenciranom konkurentnošću proizvoda, nastavljajući da povećava efikasnosti u proizvodnji, nabavnim i logističkim operacijama, zarad veće profitabilnosti.

    Kompanija LG Home Entertainment Company ostvarila je ukupnu prodaju u iznosu od 2,46 milijarde dolara i operativni profit od oko 96,5 miliona dolara. S obzirom na to da se industrija potrošačke elektronike širom sveta i dalje suočava sa izazovima u poslovanju, kompanija je nastavila da se fokusira na jačanje operativne efikasnosti i profitabilnosti, tako što unapređuje sadržaj i biznis usluge koje se baziraju na webOS smart TV platformi. LG teži transformaciji svog TV portfolija u ‘’medijskog i zabavnog provajdera“ širenjem sadržaja, usluga i oglašavanja različitih proizvoda. Pored toga, cilj je i da se da učvrsti pozicija kompanije LG kao lidera na tržištu ultra velikih TV ekrana, tako što je lansirala LG SIGNATURE OLED M ekran od 97 inča – prvog bežičnog televizora na svetu sa Zero Connect tehnologijom. Razvoj tržišta premijum televizora uzrokovao je i porast prodaje popularnih Lifestyle televizora.

    Kompanija LG Vehicle Solutions prihodovala je rekordnih 2,08 milijarde dolara. Operativni profit bio je 70,1 milion dolara, ne računajući jednokratne troškove poput provizija, što je najveći operativni profit u ovom periodu od kada kompanija postoji.

    Ipak, nakon što je operativna profitna marža kompanije uključila jednokratnu proviziju u iznosu od 117,9 miliona dolara usled povlačenja Chevy Bolt EV iz General Motors-a, došlo je do operativnog gubitka od 47,9 miliona dolara. Provizija se odražava na povećanje materijalnih troškova u tom periodu. Ova poslovna jedinica će nastaviti da raste fokusirajući se na proširenje poslovanja.

    Očekuje se da će porudžbine kompanije dostići 78,1 milijarde dolara do kraja godine, što će dovesti do sekvencijalne konverzije prodaje i rasta profita. Veoma je pozitivno što kompaniji rastu prihodi usled proširenja prodaje. Kako se u budućnosti očekuje stabilan rast potražnje za električnim vozilima, kompanija će aktivno težiti ka novim mogućnostima u oblastima mobilnosti poput autonomne vožnje, softverskih rešenja i sadržaja. Paralelno sa tim, cilj je da se održi stabilna profitabilnost širenjem udela vrhunskih koji se isporučuju ključnim kupcima automobila širom sveta.

    Kompanija LG Business Solutions zabeležila je bolje prihode u drugom kvartalu u odnosu na prvi, u iznosu od 1,04 milijarde dolara sa operativnim profitom od 2,03 miliona dolara. Ipak, usled smanjene potražnje za IT proizvodima, prihodi i operativni profit su nešto manji nego prethodne godine u istom periodu, ali se očekuje porast potražnje u trećem kvartalu. Kompanija LG planira da aktivno proširi prodaju monitora i laptopova sa gejming funkcijama i OLED ekranima. U komercijalnoj ponudi display-a, malih i velikih ekrana, kompanija će istražiti mogućnosti za dalji rast prilagođavajući rešenja za različita vertikalna tržišta, od ugostiteljstva i zdravstvene zaštite do obrazovanja, maloprodaje i korporativnog poslovanja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: LG

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE