Kompanija LG na CES-u predstavila inovacije za bolje sutra

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kompanija LG na CES-u predstavila inovacije za bolje sutra

    Kompanija LG predstavila je svoju viziju za poboljšanje kvaliteta života i lepšu budućnost, na ovogodišnjem CES-u. Vilijam Cho, domaćin i CEO LG kompanije, prikazao je raznovrsne inovacije kompanije stvorene u cilju što boljeg korisničkog iskustva i što kvalitetnije budućnosti.

    Tema kojom se LG bavio na ovogodišnjem CES-u jeste “Bolji život koji zaslužujete” i ona naglašava krajnji cilj brenda – da kroz tehnološke i dizajnerske inovacije unapredi kvalitet života u svim aspektima. Kako bi oživeli ovu viziju, publici su predstavljena tri kratka filma: Bolji život za tebe, Bolji život za sve i Bolji život sutra.

    Bolji život za tebe: Vrednost za svaki životni stil

    Fokus prvog filma jeste LG-jev nadogradiv uređaj za bolji život. Kako bi što bolje zadovoljio potrebe individualnih životnih stilova korisnika, LG unapređuje sposobnost razvoja i nadograđuje ThinQ platformu. Ovim proizvodi dobijaju još naprednije funkcije za pružanje dodatnih pogodnosti. Film prikazuje kako unapređeni proizvodi za zabavu donose još personalnije, interaktivnije iskustvo za gledaoce koji uživaju u sadržajima u svom domu, na još većim ekranima.

    Na primer, LG OLED evo Gallery Edition TV kombinuje vrhunski kvalitet slike i osvetljenost ekrana sa elegantnim dizajnom dok LG StandbyME bežični mobilni ekran pruža vrhunsko iskustvo gledanja televizije na bilo kom mestu u kući. Svetsku premijeru dobili su i LG PuriCare™ AeroTower prečišćivači dizajnirani tako da omoguće čišćenje vazduha, grejanje i ventilaciju. Predstavljen je i LG tiiun, uređaj za baštovanstvo u zatvorenom prostoru koji na jednostavan, čist i pouzdan način omogućava da uzgajate zelenilo tokom cele godine.

    Bolji život za sve: Veća održivost i bolja inkluzija

    Fokus drugog videa je na posvećenosti kompanije da smanji zagađenje životne sredine tako što neguje koncept održivog razvoja unutar svog poslovanja. Inovacije za očuvanje električne energije ugrađene su u InstaView staklena vrata frižidera, povećano je korišćenje recikliranih materijala u LG Soundbar pakovanjima i redukovana je količina plastičnih komponenti koja se koristi u proizvodnji LG OLED televizira.  Nakon 2022.godine LG planira da iskoristi više od 600.000 tona reciklirane plastike u procesima proizvodnje, kao i da poveća oporavak elekronskog otpada na 8 miliona tona do 2030.godine.

    Inkluzivnost je takođe ključ za rast LG brenda koji ulaže u Savete za pristupačnost na različitim tržištima.

    Savete čine stručnjaci za pristupačnost, kao i oni koji žive sa nekim invaliditetom i igraju ključnu ulogu u osmišljavaju pristupa inkluzivnosti koju neguje LG kompanija kroz olakšice kao što su glasovne komande ili poruke na Brajevom pismu.

    Bolji život sutra: Nacrt za budućnost

    Treći i poslednji video zapis fokusiran je na budućnost i ulogu LG-ja u tranziciji iz naučne fantastike u stvarnost uz pomoć unapređenog CLOi robota koji obavlja isporuku od vrata do vrata. Publika je takođe imala priliku da proviri iza kulisa dok se LG virtuelna umetnica Rea pripremala za svoj muzički video nastup. U centru pažnje bio je i LG Omnipod, rešenje koncepta mobilnosti koje zamagljuje razliku između kuće i automobila. Proširujući automobilska rešenja, koja su predstavljena u prethodnom LG Connected Car-u na CES 2020, LG Omnipod je nadogradnja ličnog životnog prostora na putu. Dizajniran je da funkcioniše kao kućna kancelarija, centar za zabavu pa čak i kao salon prikazujući kako bi zauzeti pojedinac mogao da uradi više radeći na daljinu (ne nužno od kuće).

    U virtuelnom LG studiju na CES-u, predstavljena je izložba kućne zabave u tri pojedinačne zone: LG OLED na metaversu, virtuelni izložbeni prostor i LG OLED art. Sve tri zone pružile su mogućnost posetiocima da iskuse najnovije proizvode kompanije na interaktivne načine. LG kućni aparati bili su predstavljeni na virtuelnim izložbama LG Home, LG home by Objet collection i LG ThinQ.

    Kroz LG home posetioci su mogli da istraže najnovije mašine za pranje i sušenje veša, PuriCare prečišćivač kao i LG tiiun. LG home by Objet collection omogućio je

    posetiocima da kreiraju sopstveni prostor biranjem tapeta, podova i drugih elemenata dizajna enterijera kako bi se uskladili sa prilagodljivim uređajima LG premium životnog stila. LG ThinQ posetiocima je pružio priliku da istraže karakteristike LG pametnog ekosistema kome se može pristupiti preko nadograđene aplikacije.

    Izvor: BIZLife

    Foto: LG

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE