Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kompanija ISKON mode osvojila tržište Kine, kreću prve izvozne isporuke

    Prirodni materijali, sirovine vrhunskog kvaliteta, tradicionalne tehnike izrade, ručni rad, prepoznatljivi etno motivi. Ručno izrađeni šalovi od najkvalitetnijih italijanskih prediva, prirodnog porekla predstavljaju luksuzno umetničko delo.  Sve to  vezuje se za srpski brend „ ISKON mode“ koji odiše tradicijom i zagovara već pomalo zaboravljene vrednosti.

     Upravo te vrednosti i kvalitet proizvoda prepoznati su u zemlji, regionu, Evropi i svetu. Nakon uspešnog izlaska na evropsko tržište kompanija je napravila novi iskorak.  Samouvereno  je zakoračila u Aziju i napravila dogovor za plasman svojih proizvoda na tržište Kine.

    Kao i sve velike priče, i ova se odvijala sporo, ali su pregovori bili temljeni i stabilni pa je i ishod takav. Pregovori sa mešovitom srpsko-kineskom kompanijom „Silk Passage“ počeli su u decembru prošle godine a nakon dolaska osnivača kompanije, Dušana Nešića i Dragana Čigoje sa kineskim partnerima Joshua Wu i Sapphire Tang, u Srbiju saradnja je intezivirana. Najpre su ISKON mode šalovi predstavljeni kineskim poslovnim ljudima na biznis konferenciji u Šangaju koju su organizovali Silk Passage i  Ambsada Srbije i reakcije su bile fantastične. Usledili su dalji dogovori sa kineskim partnerima.

    „Odlučili smo se da na kinesko tržište plasiramo šalove iz više razloga. Naši šalovi su ekskluzivni premium proizvodi namenjeni poslovnim ljudima, kao  B2B poklon ali i krajnjem kupcu. Za kinesko tržište dizajnirali smo i novo drveno pakovanje vrhunske izrade i kvaliteta. Šta se u Kini može prodati a da oni već ne proizvode? Kina uvozi samo luksuzne stvari i repromaterijal“, kaže direktor kompanije ISKON mode Dragan Sandić.

    U toku ovog meseca zakazano je fotografisanje luksuznih ISKON modela , povodom jednog od najvećih modnih događaja u svetu – Shanghai Fashion Week. Ideja je da se iskoristi ambijent i atmosfera koju ovaj događaj nosi i kineskoj publici predstavi srpski brend.

    Do kraja godine planirano je još nekoliko promocija u kineskim gradovima, namenjenih  menadžerima i poslovnim ljudima a početkom naredne godine očekuju se i prvi izvozni poslovi. Partnerska kineska kompanija „Silk Passage“ pored organizacija promocija, stupila je u kontakt sa firmama koje poseduju lance prodajnih objekata u Kini, kao i uspešnim start apovima, vrednim milijarde dolara.  Zahvaljujući  toj saradnji ovaj luksuzni proizvod će biti dostupan i krajnjem kupcu u Kini.

    „Veće izvozne porudžbine očekuju se u početkom sledeće godine. Naš cilj je da u januaru imamo poručenu količinu koju ćemo isporučiti u julu. Naručuje se šest meseci ranije kako bi se ispoštovali rokovi. Imajući u vidu da je ovo ručno rađen proizvod, za  količinu od 2.000 komada potrebno je minimalno 25.000 sati ručnog rada. Ponosni smo i na činjenicu da je naš internet sajt prošao zahtevne kineske kriterijume, imajući u vidu da je internet sfera u Kini strogo kontrolisana i da njihove kriterijume  ne prolaze svetski poznati sajtovi, pretraživači i platforme, poput Facebook-a ili Youtube-a.  Planiramo da naš internet sajt prevedemo i na kineski jezik“, zaključuje direktor  kompanije Dragan Sandić.

    Izvor: BIZLife

    Foto: ISKON promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE