On je za RTS precizirao da je juče bilo 35.000 „sms“ poruka i da je proteklom periodu od pet dana bilo „između 20.000 i 25.000“ tih poruka dnevno.
Kazao je i da je, u prethodnom sistemu naplate, prodavano oko 6.000 papirnih karata mesečno, odnosno da je, kako je kazao, „otprilke 200 do 300 ljud dnevno kupovalo papirnu kartu“.
Podsetio je da je nov sistem naplate prevoza počeo polovinom maja, te najavio da će do kraja meseca imati sve podatke o plaćanju.
Problemi sa novim sistemom
Podsetimo, mi smo pisali o tome sa kojim se problemima trenutno suočavaju građani Beograda kada je u pitanju novi sistem naplate gradskog prevoza. Kao dva glavna izdvojili smo: nemogućnost da se iskoristi novac na prethodnim busplus karticama, ali i nepoznanica o tome gde se nalaze autobusi i kada će stići. Takođe, za one koji ne poznaju Beograd, problematična je i činjenica da ljudi ne mogu da znaju u autobusu na kom su stajalištu jer ne postoji verbalno obaveštenje. Ovo je posebno problematično za ljude sa posebnim potrebama, ali i one koji ne poznaju sprsku prestonicu, turiste itd.
Javni prevoz u BG-u je praktično BESPLATAN: Ovo su 2 glavna PROBLEMA
Kako funkcioniše i koliko košta prevoz?
Takođe, pisali smo i o tome kako funkcioniše novi prevoz i koje su cene, pa se sada podsećamo:
Vremenska karta:
Zona A – Tekst karte: A90 ; Cena: 50 din
Zona B – Tekst karte: B90; Cena: 50 din
Zona C (A+B) – Tekst karte: C90 ; Cena: 100 din
Dnevna karta:
Zona A – Tekst karte: A1 ; Cena: 120 din
Zona B – Tekst karte: B1 ; Cena: 120 din
Zona C (A+B) – Tekst karte: C1 ; Cena: 150 din
Nedeljna karta:
Zona A – Tekst karte: A7 ; Cena: 800 din
Zona B – Tekst karte: B7; Cena: 800 din
Zona C (A+B) – Tekst karte: C7 ; Cena: 1.100 din
Mesečna karta:
Zona A – Tekst karte: A30; Cena: 2.200 din
Zona B – Tekst karte: B30 ; Cena: 2.200 din
Zona C (A+B) – Tekst karte: C30 ; Cena: 3.300 din.
„BEOGRAD PLUS“ kreće sutra: Kako će funkcionisati i koje su CENE karata za prevoz?