
Klijent nasamario AI: „Naterao“ četbota da psuje i kritikuje kompaniju
Firma iz Londona koja se bavi dostavom pošiljki DPD prestala je da koristi usluge svog onlajn četbota, alat zasnovan na veštačkoj inteligenciji.
Jedan nezadovoljni klijent uspeo je da četbot, generativnu veštačku inteligenciju, nauči da psuje i da kritikuje kompaniju, zbog čega je ta kompanija prestala da ga koristi do daljeg.
Muzičar Ešli Bišemp (30) pokušavao je da pronađe nestalu pošiljku, ali nije mogao da dobije informacije koje bi mu bile od pomoći od četbota, prenosi Gardijan.
Zato je rešio da se malo zabavi, počeo je da eksperimentiše i otkrije šta sve četbot može da uradi. Tada je, prema njegovim rečima „krenuo haos“.
Najpre je Ešli zamolio četbot da ispriča neki vic, ali je potom otišao dalje, i „naterao“ ga i da sastavi pesmu u kojoj kritikuje kompaniju.
Posle izvesnog vremena, četbot je počeo da psuje, a potom i da kritikuje svoju kompaniju pa i – sebe.
Opisujući karakteristike četbota, muzičar je na platformi Iks objavio: „Potpuno je beskoristan da pruži odgovor na bilo koje pitanje, ali je zato, kada sam zatražio, sa zadovoljstvom proizveo pesmu o tome koliko su i on i zaposleni u firmi za dostave DPD užasni kao kolektiv, a posle nekoliko upita, četbot je počeo i da psuje“.
Parcel delivery firm DPD have replaced their customer service chat with an AI robot thing. It’s utterly useless at answering any queries, and when asked, it happily produced a poem about how terrible they are as a company. It also swore at me. 😂 pic.twitter.com/vjWlrIP3wn
— Ashley Beauchamp (@ashbeauchamp) January 18, 2024
Izvor: RTS
Foto: Pixabay