BMW Biznis liga: Katarina Cvetković, Helbiz

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BMW Biznis liga: Katarina Cvetković, Helbiz

    Održano je prvo kolo za sezonu 2022. godine u takmičenju u vožnji automobila, koje medijska kuća BIZLife organizuje uz podršku BMW Srbija – BMW Biznis liga, na NAVAK stazi. Najbolji iz sveta biznisa pokazali su da dobri menadžeri i dobri vozači imaju mnogo toga zajedničkog i odlično se snašli za volanom BMW sportskih i biznis mašina.

    Katarina Cvetković, Director, Helbiz doo

    • Šta je zajedničko dobrom vozaču i dobrom menadžeru?

    Postoji dosta zajedničkih stvari, neke koje se prirodno nameću jesu veštine, iskustvo, strast i umeće. Brzina i sreća su, možda, ono što može da napravi razliku.

    Katarina Cvetkovic, BMW Biznis liga

    Katarina Cvetkovic, BMW Biznis liga

    • Vozači često moraju da menjaju taktiku u toku trke. Da li ste i vi nekad bili u takvoj situaciji?

    Svakako. Nijedna trka ili staza nije ista, iako vam se, možda, čini da je prelazite svakoga dana. Stazu ne čini samo podloga, već je čine i okolnosti. U prirodi je poslovnog okruženja da se prilagođavate promenama, bilo da su svakodnevne, neočekivane ili planirane. Trudim se da u tim situacijama ne odstupam od svog kursa i da čvrsto držim volan u rukama, ali isto tako da vodim računa o perifernom vidu. IT industrija, u kojoj radim, specifična je i brzo se menja, tu je jako važno biti agilan i prilagoditi se trenutnim okolnostima.

    BMW Biznis liga, Katarina Cvetković

    BMW Biznis liga, Katarina Cvetković

    • Šta najviše cenite kod suvozača u poslovnom, a šta kod suvozača u privatnom životu?

    U oba slučaja mi je kod suvozača važno da je tu, da mi pruži podršku tako da najbolje mogu da pređem put koji je preda mnom. Blago usmeravanje i pomoć pri čitanju smernica korisno je svakom menadžeru, kao i svakom vozaču, a pri čemu je možda najznačajnija ta druga perspektiva, koju mi nemamo, a naš suvozač je ima.

    • Koliko treba ulagati u mašinu (proizvod, uslugu), a koliko u „pit-stop” (ljude)?

    Neminovno je da su ulaganja u obe strane neophodna i da je sinergija ono što dovodi do neverovatnih rezultata, kvalitetnih proizvoda i zadovoljnih korisnika. Međutim, uvek bih prvo fokus stavila na ljude, koji su pokretači i najvažnija karika, kao što je i pit-stop osnovni deo svih trka. Između ostalog, u okviru naše kompanije bavimo se i razvojem robotike, koja će biti od koristi ljudima u svakodnevnom poslovanju i životu. Mašinu – bilo da je u pitanju vrhunski automobil sa izuzetnim performansama ili proizvod, softver, robot itd. – projektuju, programiraju i modifikuju upravo ljudi.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE