BMW Biznis liga: Damjan Stamenković, Meridianbet

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BMW Biznis liga: Damjan Stamenković, Meridianbet

    Održano je prvo kolo za sezonu 2022. godine u takmičenju u vožnji automobila, koje medijska kuća BIZLife organizuje uz podršku BMW Srbija – BMW Biznis liga, na NAVAK stazi. Najbolji iz sveta biznisa pokazali su da dobri menadžeri i dobri vozači imaju mnogo toga zajedničkog i odlično se snašli za volanom BMW sportskih i biznis mašina.

    Damjan Stamenković Head of Marketing, Meridianbet

    • Šta je zajedničko dobrom vozaču i dobrom menadžeru?

    Ono što spaja dobrog vozača i dobrog menadžera jeste donošenje pravih odluka u pravom momentu – znati kada usporiti, a kada dodati pun gas. Strpljenje je ključno. I sami znate, u saobraćaju je često gužva, a sviranje i nerviranje neće ubrzati kolonu. Slično je i na poslu. Držati obe ruke na volanu znači biti siguran u svoje odluke, jer svaka odluka koju vi donesete –najispravnija je odluka. Ukoliko niste sigurni u brzinu mašine, ne pretičite. Idite korak po korak, jer jedino što je bitno jeste doći do cilja – ali bez štete.

    • Vozači često moraju da menjaju taktiku u toku trke. Da li ste i vi nekad bili u takvoj situaciji?

    Sve što radimo podložno je promenama. Od nas zavisi koliko smo spremni da se menjamo i prilagođavamo situacijama, a da, opet, ostanemo isti. To je nešto što nas čini uspešnijim i većim ljudima. Ono što je, takođe, važno jeste da konstantno radite na sebi, učite i trudite se da iz dana u dan budete bolji.

    Damjan Stamenković  Head of Marketing, Meridianbet

    Damjan Stamenković, Head of Marketing, Meridianbet

    • Koje odlike, po vašem mišljenju, čine šampiona?

    Šampion mora biti gladan pobeda. Mora biti spreman na dosta odricanja, mnogo rada i truda kako bi ostvario zacrtane ciljeve. Šampion mora biti strpljiv, jer ne može sve preko noći. Svi mi smo šampioni na neki način, samo je pitanje koliko je ko spreman daleko da ide, odnosno da papučicu gasa stisne jače u pravom momentu, a upravo se u toj odluci pravi razlika. Šampion se ne takmiči da bi učestvovao, šampion se takmiči da bi pobedio.

    • Koliko treba ulagati u mašinu (proizvod, uslugu i sl.), a koliko u „pit-stop” (ljude)?

    Dobar proizvod ne može da se napravi bez dobrih ljudi. Ukoliko ste okruženi najboljim ljudima oko sebe, ne brinite za proizvod, jer će krajnji rezultat biti najbolji. Ako se to ne desi odmah, kroz određeno vreme hoće sigurno. S druge strane, ukoliko ste okruženi lošim ljudima i imate najbolji proizvod, na duže staze ćete izgubiti tu trku. Dakle, ljudi, ljudi, ljudi! Bitno je da se zna ko je vozač, ko suvozač, a ko mehaničar. Kada se ljudima pronađu adekvatne pozicije, dozvolite im da rade svoj posao, jer će jedino tako doći do izražaja, biti najproduktivniji i, na kraju, ono što je najvažnije – biti zadovoljni. A sa zadovoljnim ljudima možete svet da osvojite.

    Damjan Stamenković Head of Marketing, Meridianbet

    Damjan Stamenković Head of Marketing, Meridianbet

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE