Kako je na novom poslu: Miloš Tripić, direktor prodaje kompanije Bambi

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je na novom poslu: Miloš Tripić, direktor prodaje kompanije Bambi

    • Šta je bolje: menjati posao s vremena na vreme ili biti veran jednoj firmi?

    Svaka promena nakon određenog vremena je dobra, kako u privatnom tako i u poslovnom životu i smatram da ista ne isključuje lojalnost kao takvu. Karijeru gradite tako što se razvijate, a profesionalnog rasta nema bez promene.

    • Kako je vama protekao prvi dan na novom poslu?

    Jako prijatno. Mislim da je za novozaposlene jako značajan sistem efikasnog onboarding-a. Upravo sam u kompaniji Bambi prošao kroz jedan kvalitetan i sistematičan proces onboarding-a u trajanju od dve nedelje, od upoznavanja sa vrednostima, misijom i vizijom kompanije do upoznavanja kolega iz svih sektora. Ono što je na mene ostavilo najveći utisak jeste poseta fabrici u Požarevcu, gde osetite predivan miris Plazme koji vraća u detinjstvo i vidite taj neverovatan proces nastajanja proizvoda koji osvajaju srca potrošača 54 godine.

    • Koji je vaš savet kako se postaviti prema novim kolegama na novom radnom mestu?

    Kao i u privatnom životu, smatram da su i na radnom mestu iskrenost, dobronamernost i poštovanje prema kolegama ključni za negovanje pozitivnog radnog okruženja, bez obzira kom sektoru pripadate. Ja volim da negujem timski duh, a u prodaji je to ujedno i jedan od ključnih faktora ostvarenja rezultata. U mom timu vlada i takmičarski duh koji silno želi pobedu, zbog čega i jesmo lideri konditorske industrije.

    • Navedite nam tri razloga kada je, po vašem mišljenju, neophodno promeniti posao.

    Svako od nas donosi odluku o promeni posla iz različitih razloga. Tokom svoje karijere tu odluku sam donosio onog trenutka kada sam znao da iza mene ostaju ostvareni značajni rezultati i postavljen sjajan tim ljudi, tj. da sam dostigao profesionalni vrhunac na poziciji na kojoj sam bio i da je vreme za neke nove prilike i izazove.

    • Koliko su pandemija i „nova normalnost” uticale na vaš posao i na način na koji ga obavljate?

    Pandemija je promenila način na koji razmišljamo, radimo i donosimo odluke. Kako nam je jedan od prioriteta bio da pre svega sačuvamo zdravlje zaposlenih i sa druge strane osiguramo da naši potrošači uvek imaju dostupne proizvode, prodaja u uslovima pandemije je bila izuzetno izazovna. U Bambiju volimo da kažemo da se šampioni međusobno prepoznaju i upravo smo sa našim partnerima „novu normalnost“ brzo prihvatili i nastavili da ostvarujemo sjajne rezultate. Negovanje timskog duha, motivisanost, besprekornost i ambicioznost u obavljanju posla su vrednosti zbog kojih smo uspeli brzo da se prilagodimo novim uslovima poslovanja, zbog čega i jesmo lideri na domaćem konditorskom tržištu.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE