Kako je na novom poslu: Milica Milanović, Nestlé Adriatic South Hub

Milica Milanović, Corporate Affairs Manager, Nestlé Adriatic South Hub

 

Kao PR, radili ste u agenciji, u banci, na Belom dvoru, sada ste u jednoj velikoj kompaniji. Koliko je posao u tim okruženjima isti, a koliko je različit?

Same osnove PR profesije iste su svuda („saopštenje je saopštenje”), ali lepota je upravo u različitostima koje svako od tih okruženja nosi. Recimo, posao u agenciji je vrlo dinamičan i iskustvo se stiče kroz rad sa najrazličitijim klijentima, dok banka zahteva jedinstvena znanja i poseban način komunikacije. Na Dvoru sam usavršila protokol i stekla dragocene kontakte, a velika i uspešna kompanija, kao što je Nestlé, objedinjuje korporativni i brend PR, društveno odgovorno poslovanje i rad sa međunarodnim timovima najboljih eksperata.

Šta je bolje: menjati posao s vremena na vreme ili ga ne menjati uopšte, tj. biti veran jednoj firmi?

Ranije je bilo uobičajeno provesti čitav radni vek u jednoj firmi, a danas je to sve ređe. Češće promene su dobre dok je osoba mlađa i dok se još uvek pronalazi, dok sa zrelošću i iskustvom ide i želja za građenjem dugoročnog i stabilnog poslovnog odnosa. Smatram da je poslovno okruženje optimalno sve dok zaposlenom pruža satisfakciju, motivaciju i prostor za napredovanje.

Kako promena posla utiče na čoveka? Kako je na vas uticala? Entuzijazam? Strah?

Na mene promene utiču dobro, volim nove izazove i radujem se novom znanju i iskustvu. Naravno, uvek postoji i mala trema od nepoznatog, ali ona brzo nestaje nakon uklapanja u novo okruženje, zbližavanja sa kolegama i prvih postignutih rezultata.

Kako je vama protekao prvi dan na novom poslu?

Prvi dan je bio vrlo dinamičan, jer se odigrao do podne u Beogradu, a nakon toga u Sofiji. Posle uobičajenog upoznavanja sa kolegama, usledilo je i upoznavanje sa proizvodima, uvođenje u procedure i postavljanje prvih ciljeva. Raduje me što su i svi naredni dani nakon prvog bili produktivni i što je novi posao ispunio moja očekivanja.

Šta je bila prva stvar koju ste uradili/primenili?

Na samom početku uspešno smo organizovali akciju čišćenja dela obale Save, kako bismo zajednički ukazali na značaj zaštite životne sredine i očuvanja svetskih vodenih resursa. Ponosna sam na svoje kolege i na to što naša kompanija istinski brine o zajednici u kojoj posluje.

„KitKat” ili „Lion”?

 Veoma teška odluka, zato – oba! Biću slobodna da dodam i „Nescafè” za kompletan ugođaj.

Izvor: BIZLife magazin

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE