Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kada zaposleni i kompanija dele odgovornost prema životnoj sredini

    Najveća snaga svake kompanije su njeni zaposleni i kada se njihove lične vrednosti podudaraju sa vrednostima kompanije, ističe Aleksandra Savić, predstavnica za korporativne komunikacije kompanije Bosch.

    Ona naglašava da je Bosch globalno prepoznat kao kompanija koja u središtu svog rada ima odgovornost prema životnoj sredini i dodaje da je posebno ponosna na to što se takve kompanijske akcije sprovode i u Srbiji.

    Sve je počelo davne, 1886. godine, kada je, odmah po osnivanju svoje kompanije, Robert Boš u temelje poslovanja stavio održivost, društvenu odgovornost i očuvanje životne sredine. On nije samo postavio osnovu za jednu od najvećih tehnoloških kompanija na svetu, već je i svojim saradnicima usadio snažan osećaj odgovornosti prema prirodi i okolini, koji živi i danas.


    Još u vreme kada je osnivao kompaniju, Robert Boš je u temelje poslovanja stavio održivost, društvenu odgovornost i očuvanje životne sredine


    Inspirisani njegovim primerom i vrednostima koje kompanija neguje, zaposleni kompanije Bosch u Srbiji već godinama redovno svoje vreme i energiju posvećuju pomaganju zajednici. Jedna od takvih aktivnosti bila je i oktobarska ekološka akcija, u kojoj su volonteri kompanije iz Beograda i Pećinaca nizom aktivnosti doprineli da se Specijalni rezervat prirode Obedska bara očisti i unapredi.

    Da li ste znali da je Obedska bara prirodno dobro od međunarodnog značaja, poznato širom Evrope još od sredine 19. veka, otkada se o njoj ispredaju priče o carstvu ptica? Ona predstavlja stanište za više od 50 zajednica ptica, kao i veliku populaciju vidri, kuna, šarki i slepih miševa, a u sklopu kompleksa se nalaze močvare, rukavci, livade i šume, i to na oko 10.000 hektara.

    Bosch je, zajedno sa udruženjem Discover Serbia, prepoznao vrednost ovog prirodnog rezervata i baš zato odabrao Obedsku baru za mesto jesenje ekološke akcije. Cilj je bio jasan: zajedničkim radom u tri tima doprineti da rezervat bude još bolje stanište za životinjske vrste, ali i još lepše mesto za druženje u prirodi.


    ROBERT BOŠ JE SVOJIM SARADNICIMA USADIO SNAŽAN OSEĆAJ ODGOVORNOSTI PREMA PRIRODI I OKOLINI, KOJI ŽIVI I DANAS


    Jedan tim je kao glavni zadatak imao uklanjanje zaštitne ograde oko podmlatka hrasta lužnjaka, što će dalje omogućiti uspostavljanje ekoloških koridora kretanja životinja i povratak prirodnih procesa formiranja šumskih ekosistema. Drugi tim je vredno radio na izgradnji mobilijara za rekreaciju od prirodnog materijala koji pokreće motoričke sposobnosti kod dece i odraslih i koji možete da isprobate prvom prilikom kada se nađete u rezervatu. Poslednji tim Bosch volontera činio je ekološku flotu, koja je za zadatak imala da dopre do neprohodnih delova bare i ukloni zaostali otpad.

    „Najveća snaga svake kompanije su njeni zaposleni i, kada se njihove lične vrednosti podudaraju sa vrednostima kompanije, nastaju ovakve akcije, koje su ono najbolje od društveno odgovornog poslovanja. Bosch je globalno prepoznat kao kompanija koja u središtu svog rada ima odgovornost prema životnoj sredini, a mi smo ponosni na to što ovakvim akcijama možemo da potvrdimo da na tome posvećeno radimo i u Srbiji”, istakla je inicijatorka akcije i predstavnica za korporativne komunikacije kompanije Bosch Aleksandra Savić.


    ZAPOSLENI KOMPANIJE BOSCH U SRBIJI GODINAMA REDOVNO SVOJE VREME I ENERGIJU POSVEĆUJU POMAGANJU ZAJEDNICI


    Nakon uspešno obavljenih zadataka, volonteri su uživali u prirodi i rezultatima svog rada, a oni najvredniji su bili i nagrađeni simboličnim medaljama, kao uspomenama na uložen trud i druženje sa kolegama. Ovom akcijom kompanija Bosch je još jednom potvrdila da vizija Roberta Boša živi dan-danas i pokazala inicijativu da bude pokretač promena koje će oblikovati bolju i održivu budućnost.

    Podršku u organizaciji akcije kompaniji je pružilo udruženje Discover Serbia, koje dugi niz godina organizuje volonterske akcije širom naše zemlje, uz druženje i promovisanje zdravog života, kao i timskog rada i duha.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BOSCH Srbija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE