Još 3 dana da se prijavite i saznate kako plasirati proizvode u sve kompetitivnijem okruženju!
U 2020. godini svi su bili prinuđeni na promene, bez obzira na veličinu kompanije. Kao najizdržljiviji deo ekonomije, još jednom su se pokazale naše proizvodne i tehnološke kompanije, između ostalih.
Kako bi opstale na tržištu, kompanije su morale da pronađu potpuno drugačiji, kreativan pristup prodaji. Ono po čemu se proizvodne kompanije mogu izdvojiti, podići produktivnost i osigurati stalan rast jeste tehnologija. To je ono što je nekima od njih omogućilo da čak poboljšaju svoje rezultate, da privuku nove klijente, ali i da uspeju da održe sistematizovane odnose s postojećim klijentima. Prednost takve transformacije svakako su i bolja pripremljenost i veća otpornost na krize u budućnosti.
Upravo zbog kompleksnosti prodajnog procesa proizvodnih kompanije u novim okolnostima HSM informatika odlučila je da svoj sledeći online event, Proizvodnja 2.0 – Novi izazovi u prodaji, posvetiti baš njima.
Detaljnije o agendi eventa možete pročitati ovde, a ovim putem podsetićemo da će na događaju učestvovati neki od vodećih proizvođača u regiji kao što su jedna od najuspešnijih hrvatskih proizvodnih kompanija Nexe grupa i jednako uspešna nemačko-srpska kompanija SCGM, koje će s okupljenima podeliti svoja iskustva prodaje i proizvodnje u kriznim vremenima.
Događaj će se održati 13.4. s početkom u 10 časova. Ostalo je još nekoliko mesta za učestvovanje, a prijave se primaju do 12.4. u 16 časova. Ako želite da saznate više o digitalnoj transformaciji procesa prodaje, možete se prijaviti OVDE!
Izvor: BIZLife
Foto: HSM informatika