Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    meteorološki turizam, zalazak sunca

    Jeste li čuli za meteorološki turizam? Trenutno je pravi hit u Kini

    Meteorološki turizam u Kini kontinuirano raste poslednjih godina i održaće brz trend rasta u narednim godinama, formirajući novo turističko tržište, navodi se u izveštaju objavljenom na dvopdnevnoj konferenciji o razvoju meteorološkog turizma koja je održana u provinciji Henan u centralnoj Kini.

    Kako prenosi Sinhua, brz razvoj meteorološkog turizma u Kini prvenstveno je posledica sve veće potražnje javnosti za jedinstvenim meteorološkim iskustvima i kontinuiranom inovacijom i unapređenjem turizma, navodi se u izveštaju o razvoju meteorološkog turizma koji je objavio Kineski meteorološki institut za razvoj turizma na Drugoj kineskoj konferenciji o razvoju industrije meteorološkog turizma završenoj 20. decembra.

    U izveštaju se navodi da će kineska industrija meteoroloških usluga premašiti 300 milijardi juana (oko 42 milijarde americkih dolara) do 2025. godine.

    Prelep izlazak sunca, veličanstvena oluja sa grmljavinom, zvezdano nebo, led i sneg, kamen i prašuma su sve meteorološki turistički resursi“, rekao je Ću Ja, generalni sekretar Kineskog udruženja meteoroloških službi.

    Meteorološki turistički resursi su široko podeljeni u tri kategorije. Prva kategorija su resursi vremenskih pejzaža kao što su oblaci, kiša, sneg, svetlost i retki astronomski fenomeni. Druga kategorija su klimatski i ekološki resursi kao što su očuvanje zdravlja u vezi sa klimom, iskustvo i paleoklimatski relikti. Treća kategorija su humanistički meteorološki resursi kao što su meteorologija i istorija, predeli koje je napravio čovek i objekti i zgrade koje je napravio čovek, navodi Sinhua.

    Izvor: BIZLife/Beta

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE