Jelena voli da kupuje onlajn, Nina prvo mora sve da proba: Obe biraju sOliver
U današnje vreme kupci su podeljeni u dva tabora – na one koji vole da kupuju sve onlajn i na one kojima dodir i odraz u ogledalu ništa ne može da zameni. Jelena i Nina pokazale su nam kako izgleda njihov šoping na primeru radnje sOliver. Ovo su njihova iskustva.
U svetu postoje desetine miliona sajtova za kupovinu koji svakog dana osvajaju sve veći deo tržišta maloprodaje. Ipak, mnogi i dalje više vole kupovinu u fizičkim prodavnicama.
U čemu je razlika?
U eri u kojoj potrošači imaju najbolje od oba sveta – fizičku kupovinu u prodavnici i/ili onlajn – šta zapravo utiče na odluke i pokreće navike potrošača u kupovini i ponašanje prilikom kupovine?
Iskustvo koje osoba ima u maloprodaji svodi se na dizajn prodavnice, da bude laka za navigaciju i prijatna za boravak u njoj, odnosno da se u njoj lepo vidi ponuda proizvoda, trendovi, cene i akcije.
Slično fizičkoj prodavnici, iskustvo koje osoba ima dok kupuje na mreži svodi se na dizajn prodavnice za e-trgovinu. Atraktivan i estetski dizajn veb stranica oduvek je igrao ključnu ulogu u uspešnoj onlajn prodaji i marketinškoj strategiji.
Oba ova zahteva ispunjava brend sOliver. Ako ste ljubitelji “casual” stila, u vašem ormaru se nalazi sigurno bar jedan komad odeće ovog brenda. Ovo je danas jedan od najpopularnijih brendova koji je posebno omiljen među mladima i ljubiteljima opuštenog, svakodnevnog stila.
Nina voli da posle posla ode u prodavnicu, da šeta između štendera sa garderobom, da pipne svaki komad, prisloni ga uz sebe, a one za koje proceni da imaju potencijala, stavi preko ruke i odnese u kabinu da isproba.
„Visoka sam i moram da probam odeću, jer mi ne odgovara uvek svaki broj, ali čak i kada znam koji broj nosim, ima nešto u tom osećaju kada se vidiš u nečemu novom i kada iz prodavnice izađeš sa lepom kesom u rukama u kojoj je nova stvar za tvoj garderober. Taj deo mi nedostaje kod onlajn kupovine“, objašnjava ona.
Nina za kupovinu bira prodavnice sOliver. Ako ste ljubitelji “casual” stila, u vašem ormaru se nalazi sigurno bar jedan komad odeće ovog brenda. Ovo je danas jedan od najpopularnijih brendova koji je posebno omiljen među mladima i ljubiteljima opuštenog, svakodnevnog stila
Sa druge strane, Jelena ako može, uvek bira onlajn kupovinu.
„Volim ja da odem u prodavnicu, ali to mi često oduzima mnogo vremena. Ranije sam se plašila da poručujem odeću zbog loše odabranog broja, ali od kada postoji jasna opcija da vratim ono što mi ne odgovara i zamenim – strah je nestao“, priča ona.
Ipak, priznaje da nema u svakog onlajn prodavca dovoljno poverenja.
„Dešavalo se da čekam predugo na isporuku, da ne stigne ono što sam tražila, da pogreše boju. Ali, od kada kupujem u sOliver onlajn prodavnici, sve ide glatko. Sajt je pregledan, fotografije autentične, boje kao u stvarnosti, cene lako vidljive, a sam proces poručivanja jednostavan“, objašnjava ona svoj izbor.
sOliver i Comma i u online prodavnici
s.Oliver je ove godine pokrenuo svoju online prodavnicu u Srbiji. U svojoj ponudi nudi širok asortiman garderobe i aksesoara za muškarce žene i decu. Osim ovog brenda na www.soliver.rs možete pronaći u odvojenoj kategoriji i brend Comma posvećen isključivo ženama.
Oba brenda su deo s.Oliver grupacije i pored mode ono na šta najviše obraćaju pažnju jeste kvalitet. Ono što će Vas dodatno obradovati jeste zapravo to da na online prodavnici možete pronaći i posebnu kategoriju outlet artikala.
Izvor: BIZLife