Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Jedni drugima možemo generisati najveći biznis“

    Pandemija koronavirusa najveći je test sa kojim se hotelska industrija ikada suočila. Oni koji su taj test uspešno prošli nastavili su sa svojim poslovanjem primenjujući sve nove lekcije koje su u izazovnom periodu bili primorani da savladaju.

    „Svako ko razvija dobar poslovni model u sektoru hotelijerstva morao je da nauči da se prilagođava novim uslovima kako bi uspešno poslovao”, priča za BIZLife Aleksandar Krasojević, generalni direktor beogradskog hotela Constantine The Great****.

    Zato ne iznenađuje odluka da se okrenu novim modelima pružanja sigurnosti svojim gostima, ali i novim uslugama. Uz novi koncept a la carte restorana i konferencijsku salu kapaciteta do 80 osoba – hotel postaje dobar izbor ne samo za turiste već i za korporativnu klijentelu. Razgovaramo sa Krasojevićem o tome koliko su se promenili zahtevi klijenata i gostiju kada je u pitanju organizacija događaja nakon epidemije.

    • Hotel Constantine The Great važi za jedan od retkih hotela u Beogradu koji se izdvajaju po izgledu koji spaja luksuz i istoriju. Kako se izdvajate po ponudi?

    ‒ Hotel Constantine The Great**** je luxury boutique hotel koji kroz istoriju i tradiciju, sa jedne strane, i luksuz i moderne trendove, sa druge strane, neprestano oduševljava sve svoje goste. Idealna lokacija hotela je odličan izbor za sve putnike koji žele da budu u neposrednoj blizini strogog centra grada, a istovremeno distancirani od gradske buke i gužve.

    Hotel poseduje 55 luksuzno opremljenih soba i apartmana, nudi široku tipologiju smeštajnih jedinica. Gostima je na raspolaganju i prostrani hotelski parking, što je, svakako, velika prednost u odnosu na druge gradske hotele. Uz novi koncept a la carte restorana i moderno opremljenu konferencijsku salu kapaciteta do 80 osoba, hotel postaje idealan izbor kako za individualne goste i turiste tako i za korporativnu klijentelu.

    U postpandemijskom periodu hotel se potpuno usmerio na očuvanje životne sredine, kreiranje bezbednog i higijenskog ambijenta za svoje posetioce. Noviteti u hotelskoj ponudi su električni trotineti za „zeleni” način transporta po gradu, zamenjene su plastične ključ kartice drvenim, prirodnim i održivim, upotreba plastičnih ambalaža za kozmetiku zamenjena je dispenzerima luksuznog brenda „Rituals”, dok su svi kolaterali i papirna uputstva u sobama zamenjeni digitalnim QR kodom, gde se gosti mogu informisati i oceniti svoj boravak.

    • Koliko su se promenili zahtevi klijenata i gostiju kada je u pitanju organizacija događaja u vašem hotelu u periodu pre korone i sada?

    ‒ Tražnja za kongresnim kapacitetima hotela povećava se iz dana u dan. Ceo korporativni svet se dosta digitalizovao u odnosu na period pre korone i sve je veća potreba za digitalnim konferencijama, dodatnim merama zaštite, čistoći prostora i razmaka između učesnika konferencija.

    • Svaka kriza na neki način dobro utiče na poslovanje, jer doprinosi pomeranju granica. Šta ste vi pozitivno za poslovanje hotela Constantine The Great izvukli iz kovid krize, koja je trajala skoro dve godine?

    ‒ Svako ko razvija dobar poslovni model u sektoru hotelijerstva morao je da nauči da se prilagođava novim uslovima kako bi uspešno poslovao. Najveća prilagodljivost ogleda se u potpuno novoj strukturi tržišta rada, novim navikama i očekivanjima klijenata.

    Naučili smo da se borimo sa krizom, najjači su ostali i opstali, a sada smo više nego ikad spremni za sve buduće izazove.

    • Da li su se vaši ciljevi promenili nakon epidemije i, ako jesu, kako su oni sada orijentisani?

    ‒ Nakon epidemije, orijentisani smo prema novim tržištima, novim modelima pružanja sigurnosti i garancija higijene, kao i čistoće u hotelu.

    • Godine 2020. imali smo krizu koja je tada izgledala nemerljivo i koja je snažno pogodila sve industrije, a pogotovo turizam i event. Sada opet imamo krizu, nešto drugačije prirode, ali koja opet, na neki način, pogađa veliki broj industrija (između ostalih, i event, zbog poskupljenja). Šta je potrebno uraditi da bi industrija organizacije događaja prestala da bude tako ranjiva?

    ‒ Neophodno je neuporedivo više umrežavati se unutar opština, gradova, države i regiona. Samo na taj način se mogu prebroditi eksterni negativni faktori po industriju. Kolektivno i lokalno se mora raditi na rešenju izolovanja negativnih globalnih uticaja na industriju organizacije događaja i širiti svest o tome da jedni drugima možemo generisati najveći biznis, bez obzira na dešavanja u svetu.

    • Kako vidite hotel Constantine The Great u narednih pet godina?

    ‒ Hotel Constantine The Great svakako vidim kao lidera na tržištu, koji će se uz realizovanje svih naših planova i realizaciju budućih inicijativa plasirati u sam vrh hotelijerstva na tržištu regiona. U planu je i otvaranje novog restorana, kao i širenje kapaciteta, što će, svakako, učvrstiti put ka uspehu, kojim se hotel sigurno kreće. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE