Ivana Cvejić, Aksa: Dobra reputacija je i odgovornost i obaveza

„Davne, 1994. godine, otvorena je prva prodavnica Aksa u Srbiji, a od tada su se, složićete se sa nama, mnoge stvari promenile. Najviše nas raduje što su se među njima promenile i najlepše životne uloge naših potrošača” – poručuje Ivana Cvejićgeneralna direktorka kompanije Aksa.

Ona u intervjuu za BIZLife ističe da su tako devojčice i dečaci koji su se pre 30 godina radovali poklonima iz Akse sada poneli najčarobnije titule – postali mame i tate koji danas opremaju svoje mališane u Aksi.

  • Kako ocenjujete put koji je kompanija Aksa prešla od osnivanja do danas? Koji su ključni momenti i koja su najveća postignuća obeležili protekle tri decenije?

Ponosni smo na to što je Aksa generacijama deo porodičnih radosti i što smo i dalje prvi izbor naših kupaca. Od male prodavnice u Mokroluškoj 3, u naselju Medaković, u Beogradu, koja je naša prva prodavnica, sada brojimo ukupno 24 prodavnice Aksa u 15 gradova u Srbiji i tri prodavnice Aksa u tri grada u Bosni i Hercegovini. Pored toga, naša onlajn prodavnica vam je dostupna 24/7, a od prošle godine možete posetiti i našu prodavnicu Aksa Premium, u „Galeriji Belgrade”.

Za ove tri decenije, broj brendova i dobavljača čiji asortiman i proizvode možete pronaći kod nas rastao je iz godine u godinu, kao i kategorije samih proizvoda. U ovom trenutku Aksin asortiman broji preko 20.000 proizvoda. Broj partnera sa kojima danas sarađujemo prelazi preko 200, među kojima se nalaze i najpoznatiji svetski brendovi. Sa svim našim partnerima gradimo dugoročne i stabilne odnose i ovom prilikom im zahvaljujemo što su prepoznali našu nameru i ideju, a posebno hvala partnerima koji su sa nama rasli i razvijali se od prvog dana. Naše ključno postignuće su zadovoljni kupci, zaposleni u našim kompanijama i svi naši saradnici.

  • Na koji način ste uspeli da održite poverenje kupaca tokom svih trideset godina i koje vrednosti smatrate ključnim za održavanje pozitivne reputacije kompanije Aksa?

Potreba tržišta, jedinstvenost Aksinog koncepta, stabilan rast i razvoj uticali su na to da Aksa već 30 godina bude prvi izbor roditelja. Brend Aksa, pored najšire ponude, dobrih cena, specijalizovanih i iskusnih prodavaca, godinama radi na pružanju dodatne vrednosti potrošačima edukacijom, besplatnim savetima i podrškom u svim fazama odrastanja i susretanja sa emotivnom, najlepšom i najvažnijom ulogom – ulogom roditelja.

Oduvek smo se trudili da našim potrošačima, pre svega, budemo podrška i da im pružimo savet i pomoć u kupovini i odabiru proizvoda za njihove mališane. Svakako, poverenje je ključno za održavanje pozitivne reputacije. Aksini prodavci su eksperti u kategorijama krupne i sitne opreme za bebe i decu, kao i za prvo opremanje za bebe i mame. Zaposleni u prodavnicama Aksa detaljno poznaju kvalitet, svrhu i namenu proizvoda iz kategorija igračaka, odeće i obuće, hrane, kozmetike i nege beba i dece. Poverenje smo gradili znanjem, ljubaznošću, dobrom uslugom, dostupnošću i, naravno, osluškivanjem potreba naših potrošača.

  • Aksa je postala sinonim za mesto gde roditelji mogu pronaći sve što im je potrebno za brigu o svojim mališanima. Koliko je za vas to privilegija, a koliko obaveza i svojevrstan teret?

Otkad smo počeli sa radom, naša misija je bila vrlo jasna – da na jednom mestu novopečenim mamama i tatama ponudimo sve što im je potrebno za bebe i decu do školskog uzrasta. Pored najšire ponude proizvoda, Aksa je uvek težila da se posveti i edukaciji trudnica i mama kroz brojne edukativne radionice i skupove, na kojima smo pomagali mamama i tatama da se što lakše pripreme za dolazak bebe na svet.

Naša reputacija je za nas privilegija, ali i odgovornost i daje nam podstrek da svakim danom budemo sve bolji.

  • Aksa je brend sa najdužom tradicijom u prodaji proizvoda za bebe, decu i roditelje. Kako se nosite sa konkurencijom i šta smatrate da vas izdvaja na tržištu Srbije?

Možda najveći dokaz da ovo radimo kako treba jesu uspešne, dugoročne saradnje i partnerski odnosi sa našim dobavljačima. Ono na šta smo posebno ponosni jeste lojalnost naših zaposlenih. Ove godine smo, povodom proslave 30 godina postojanja kompanije, dodelili čak 20 priznanja kolegama koji su proslavili jubilej i koji su sa nama 5, 10, 15, 20, 25 ili 30 godina, što je, zaista, retkost na tržištu, a nama je potvrda da smo na pravom putu.

Kada su u pitanju naši kupci, najveća radost i privilegija je da porodice odrastaju zajedno sa nama. Na današnji dan u našim prodavnicama možete sresti dve generacije, gde bebe i deca koji su nekada dobijali poklone iz Akse sada, kao roditelji, za svoju decu kupuju u Aksi.

Ono što je specifično u bebi ritejl industriji jeste što konkurenciju imamo u svim kategorijama, ali izdvajaju nas dobre cene, ekspertiza u biznisu i usluga, kao i širok asortiman proizvoda i brendova na jednom mestu.

  • Kako se Aksa prilagođava promenama na tržištu i potrebama savremenih roditelja, ali i uvođenju novih načina kupovine?

Tržište se konstantno menja, dolaze novi potrošači i mlade mame i tate, što nas uvek drži u pripravnosti i tera nas da osluškujemo njihove potrebe, konstantno inoviramo i budemo na visini zadatka.

Pored dobro poznatog veb-šopa, imamo omogućene i usluge click&collect, automatsku autopretplatu, gift listu, a prisutni smo i na aplikacijama Glovo i Wolt, kako bismo bili što bliži i dostupniji svojim potrošačima. Svakako, i dalje radimo na inovacijama koje će biti zanimljive savremenim roditeljima.

  • Kako vidite budućnost kompanije Aksa i koje ciljeve planirate da ostvarite u narednim godinama?

Profesionalno i odgovorno radićemo na razvoju privatnih robnih marki, a pored toga, planiramo i dalji razvoj premijum segmenta. Nastavljamo jedan od najvažnijih projekata, gde svakoj novorođenoj bebi poklanjamo besplatan bebi-paket. Takođe, nastavljamo sa edukacijama i organizacijom škola i konferencija za trudnice, kao i sa podizanjem svesti kod mama i tata o važnosti pravilne upotrebe auto-sedišta.

Nastavljamo da poslujemo u skladu sa našim vrednostima i da, uz posvećenost, integritet, učenje, razvoj i inicijativu, koračamo ka ostvarenju ciljeva u narednim godinama.

  • Kao lider sa dugogodišnjim iskustvom, koje su najveće lekcije koje ste naučili tokom svoje karijere u Aksi i kako ih primenjujete u vođenju kompanije danas?

Najveće lekcije, koje su danas deo moje svakodnevne rutine, podrazumevaju svest da je potrebno stalno raditi na unapređenju sopstvenog znanja, ali i osluškivati tržište. Takođe bih dodala da je važno pratiti svetske trendove, uz ozbiljan fokus na unapređenju procesa i razvoju organizacije, a pre svega ljudi i timova, koji su suština Akse. U našoj viziji i svakodnevnim ciljevima i planovima važni su pozitivan stav, timski rad i inovacije koje nas vode ka novim uspesima. Smatram da su poverenje, davanje slobode timu, komunikacija, sistematičnost, istrajnost, proaktivnost i empatija ključni za svakog lidera i da ove vrednosti i osobine doprinose da se uspešno motivišu i inspirišu ljudi u našem okruženju.

Na kraju bih istakla da je agilni pristup kompanija sve važniji i aktuelniji, možda više nego ikad. Upravo agilni pristup može kompanijama omogućiti da se održe na tržištu, sačuvaju postojeće ili osvoje nove pozicije. Od sposobnosti i brzine prilagođavanja promenama zavisiće i rezultati kompanija u budućnosti. 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Branislav Vujičić

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE