Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ivan Žagar, Jaffa Crvenka: Remek-delo je burek kod Ljupčeta u Dalmatinskoj

    Remek-dela ne moramo uvek stvarati četkicom ili perom. Moderne tehnologije donele su nam mogućnost da se umetnički izrazimo i kroz objektiv i to ne samo profesionalnom opremom, već i svojim mobilnim telefonom.

    Kako bismo odgonetnuli koja su to moderna remek-dela, pitali smo profesionalce iz različitih sfera biznisa šta je za njih remek-delo, da li ono postoji u njihovom poslu, te da nam otkriju šta za njih ima neprolaznu vrednost. To je bila sjajna prilika da napravimo remek-dela, a da u glavnim ulogama budu naši sagovornici.

    Serijal u kojem nam uspešni ljudi iz sveta poslovne zajednice govore o remek-delu i šta ono za njih predstavlja nastavljamo sa Ivanom Žagarom, Senior Brand Manager – Munchmallow & MR NUTZ at Jaffa Crvenka.

    Ivan Žagar, Senior Brand Manager – Munchmallow & MR NUTZ at Jaffa Crvenka

    Šta je za Vas remek-delo?

    Remek-delo je jedna moćna i kompletna celina sa puno detalja i slojeva, koja inspiriše i prikazuje lepotu i veštinu. Može da okameni u vremenu osećaj, osmeh, pogled, trenutak… Remek-delo je najbolje što čovek može da iznedri i da od sebe, a da u tom procesu stvaranja ili u ishodu učini svet bar malo lepšim i boljim. Za mene je remek-delo neprolazno i zauvek aktuelno. To su one pesme za koje pamtite gde ste bili kada ste ih prvi put čuli, slike od kojih ne možete da se odvojite, filmovi koji su izmenili vaš način razmišljanja. Remek-dela nas menjaju i oblikuju i čine da budemo najbolja verzija sebe. U stvari, u moru sivila i buke, ono nam nudi lepotu i poruku, stav, mindset. To je bilo apstraktno, a konkretno – remek-delo je burek kod Ljupčeta u Dalmatinskoj.

    Da li remek-dela postoje i u Vašem poslu?

    Postoje, ali su retkost. Za mene je Guinness-ov ˝Surfer˝ remek delo advertajzinga.

    Šta je potrebno za više od remek-dela?

    Potrebno je loženje i znanje, a sve na temelju autentičnosti i želje da se nešto vredno stvori. A i sreća dobro dođe, kao i za sve ostalo u životu.

    Ivan Žagar, Senior Brand Manager – Munchmallow & MR NUTZ at Jaffa Crvenka

    Kada je reč o Vašoj industriji, šta mislite da će imati vanvremensku vrednost, a šta će biti prolazno?

    Velike ideje i dela, kao i značajni iskoraci i promene na bolje (koje prihvati značajan broj ljudi) u širem kontekstu (ne samo pojedinca ili brenda) i odgovorne i plemenite stvari koje činimo za opšte dobro, mogu imati potencijal za vanvremensku vrednost. Tu pre mislim na stvaranje nekih platformi, sistemskih rešenja za društva i pozitivnih stvari koje ostavljamo iza nas drugima. Teško mi je da zamislim da bilo koja kampanja dobije atribut vanvremenske. Retki proizvodi mogu da postanu klasici i jako široko prihvaćeni, ali koncept vanvremenske vrednosti je ipak rezervisan za najviše domete ljudskog stvaranja i dela. Prolazne su taktike, trendovi, kompromisi, igra na sigurno. Opštih mesta je previše, ali je utešno to da ona tako brzo nestanu – kao da se nikad nisu ni pojavila.

     

    *Fotografije koje se nalaze uz intervjue sa ljudima koji su govorili za BIZLife, nastale su telefonima Xiaomi 13 PRO sa LEICA optikom

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Xiaomi

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE