Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ilon Mask, Tviter

    Mask se POVLAČI sa čela Tvitera: Pronašao naslednicu

    Ilon Mask je objavio da se povlači s čelnog mesta Twittera jer je pronašao naslednicu koja će za oko šest nedelja postati nova izvršna direktorka. Mask nije naveo njeno ime.

    Krajem prošle godine, Mask je najavio da planira da se povuče s čelne pozicije Twittera, ali tek kada nađe i imenuje naslednika.

    Izvršni direktor postao je šef kompanije za društvene mreže pošto je kupio tu internet platformu u oktobru za oko 44 milijarde evra, no odmah je dao na znanje da to nije trajno rešenje.

    Mask miče neaktivne profile s Twittera

    Milijarder Mask vlasnik je kompanije za proizvodnju električnih vozila Tesla te SpaceX za proizvodnju svemirskih letelica. Razdoblje koje je proveo kao izvršni direktor Twittera bilo je obeleženo haosom i kontroverzama, piše HINA.

    Tviter (Beta/AP)

    Početkom ove nedelje, Mask je najavio da će s Twittera ukloniti sve profile koji su neaktivni već nekoliko godina pojasnivši da mu je cilj da poboljša platformu. Prema politici Twittera, korisnici bi trebalo da se prijave na svoj profil barem jednom u mesec dana da bi izbegli trajno uklanjanje zbog dugotrajne neaktivnosti.

    “Eliminišemo profile koji godinama nisu aktivni, tako da ćete verovatno primetiti da vam broj pratilaca pada”, upozorio je Mask.

    Istraživanje: Prihod Twittera ove godine pada

    Analitičari kažu da su brojni oglašivači napustili stranicu i aplikaciju, a nova formula pretplate na Twitter Blue (za sertifikovanje i korišćenje povlastica) nedovoljna je da bi kompenzovala gubitak prihoda. No, Mask nastavlja s ostvarenjem svog nauma, podstaknut povratnim informacijama obožavaoca.

    Tviter

    Tviter (Unsplash)

    “Naporno radimo da bismo vaš feed učinili što zanimljivijim… Kakav je danas u poređenju s onim pre šest meseci?”, upitao je nedavno u anketi. Oko 46 odsto od 1.5 miliona onih koji su glasali odgovorilo je “bolje”, a 38 odsto “gore”.

    Prema istraživačkoj kompaniji Insider Intelligence, prihod Twittera ove će godine pasti 28 odsto jer oglašivači ne veruju Masku. U intervjuu BBC-ju on ih je uveravao u suprotno tvrdeći da je primećen povratak oglašivača i da je otprilike na tački rentabilnosti.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/AP/Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE