Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    proizvod lončić

    Ikea napravila HIT KAMPANJU: „Kuhinjska slavina je dobra, je lepa“ (FOTO)

    Ikea Srbija je, u čast nastupa srpske predstavnice na Pesmi Evrovizije u Torinu Ane Đurić Konstrakte, objavila reklamnu kampanju na svom nalogu na Fejsbuku za neke proizvode, uz stihove iz njene pesme „In corpore sano“.

    Oni su iskoristili svoje proizvode a stihove su uklopili uz fotografije proizvoda.

    Slikarsko postolje Ikea je predstavila sa „Umetnica može biti MALA“, kuhinjsku slavinu sa „Kuhinjska slavina je dobra, je lepa“, a bocu za vodu sa „Tajna je u dubokoj hidrataciji“.

    Podsetimo, Konstrakta je sinoć nastupila u drugoj polufinalnoj večeri na Pesmi Evrovizije, a njen nastup je propraćen ovacijama. Ona se plasirala u finale takmičenja, koje će biti održano u subotu.

    Njena pesma „In corpore sano“ dobila je najviše glasova publike za najbolji tekst Evrovizije i našla se na drugom mestu, odmah posle italijanske pesme „Brividi“, čiji su autori Mahmud i Blanko.

    Nastup srpske predstavnice u polufinalu Evrovizije u Torinu, na Jutjubu je pogledalo oko milion ljudi za 12 sati, što je daleko više u odnosu na sve ostale takmičare koji su sinoć nastupili.

    UMETNICA JE U FINALU: Konstrakta „zapalila“ dvoranu i društvene mreže (VIDEO)

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE