Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „I odela i kravate mogu da budu kreativni izazov“

    Kako poslovna kultura i trendovi nastavljaju da se razvijaju, praćenje stilskog bontona postaje relevantnije nego ikad; a kako biznis okruženje postaje sve konkurentnije, ostavljanje „ubistvenog“ prvog utiska postaje potrebnije nego ikad. Jedan od ključnih komada u garderoberu svakog uspešnog muškarca svakako je bela košulja, a o tome koliko ona doprinosi uspehu i samopouzdanju, ali i o poslovnom stilu uspešnih muškaraca u ovom broju BIZLife magazina razgovarali smo sa brend ambasadorima kompanije „Roberto Baressi“. Među njima bio je i Rade Rakočević, vlasnik, Senzal Kapital.

    • Poznato je da je Stiv Džobs imao pun orman istih tamnih rolki i farmerki, jer je smatrao da bi nepotrebno gubio vreme smišljajući odevne kombinacije svakog jutra. Da li je to i za vas gubljenje vremena?

    To mi je uvijek zvučalo prilično bez veze i mislim da je to bio samo marketinški potez. Kad se spremam za poslovni sastanak ili neku drugu priliku, oblačenje odgovarajuće odjeće je za mene kao kad sportista obuče dres ili glumac kostim,

    već sâm proces biranja odjevnih predmeta predstavlja uvod i pripremu za aktivnosti koje slijede, kao i poštovanje sagovornika i događaja na koji idem.

    • Koja vrsta odeće najbolje odražava vašu ličnost?

    Volim da imam neki poseban detalj, kao što su neobične cipele, drvene naočare, šarene čarape, majicu Pearl Jam ispod rolke i sakoa ili leptir-mašnu za motivima lopte za američki fudbal. Preferiram manje poznate brendove koji imaju neki svoj, poseban stil; od poznatijih brendova volim Vivijen Vestvud i Comme des Garcons.

    • Na koga prvo pomislite kada čujete izraz „obučen za uspeh”?

    Pomislim na Danijela Krejga kao Džejmsa Bonda.

    • Kada govorimo o poslovnom oblačenju, uglavnom se smatra da bankari i pravnici oblače odela i kravate, dok IT-jevci i kreativci na posao dolaze u opuštenom izdanju. Može li oblačenje da utiče na kreativnost?

    I odijela i kravate mogu da budu kreativni izazov, a opuštena izdanja znaju da budu prilično nezanimljiva, sve zavisi od osobe, kako će ona da iznese to što obuče.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE