"Budućnost je u fleksibilnom načinu rada"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    “Budućnost je u fleksibilnom načinu rada”

    Brajan Din (Brian Dean), Chief people officer, u kompaniji SKS365, govori o novoj hibridnoj i fleksibilnoj radnoj strategiji kompanije, koja je nastala sa idejom da se poboljša kvalitet života zaposlenih, naročito u vreme pandemije koja je zatekla ceo svet. Razlog više za razvoj ovakve strategije rada je što se ispostavilo da produktivnost rada u novonastaloj situaciji i izmenjenim uslovima nije opadala. Naprotiv.

    Pandemija je podigla svest o važnosti mentalnog zdravlja na radnom mestu i istakla koliko je naše slobodno vreme značajan faktor u životu, podjednako kao i lična i individualna sfera života naspram naših ostalih uloga, uključujući i onu na radnom mestu. Zato smo stavili akcenat na dobrobit naših zaposlenih i rešili da sa reči pređemo na dela kako bismo pokazali da nam je do toga zaista stalo. Cela kompanija je tokom pandemije pokazala da može izuzetno dobro da brine o bezbednosti i zdravlju naših zaposlenih i da se nosi sa neizvesnošću koju je pandemija izazvala. U septembru ove godine smo formalizovali naš fleksibilan način rada i ozvaničili njegov početak. Pokrenuli smo inicijativu “Work.Live.Play”, koja se zasniva na tri ključne stvari: fleksibilnosti, kreativnosti i dinamici. Sve je to moguće kroz međusobnu povezanost i komunikaciju, otkriva Din.

    Dinamičan, fleksibilan, privlačan

    Inicijativa Work.Live.Play ne predstavlja samo izbor gde ćete raditi svakog dana u nedelji. Njena snaga i inovativnost leže u personalizaciji radne rutine zasnovanoj na ravnoteži između potreba i zahteva svakog zaposlenog, kao i između njihove funkcije i uloge u kompaniji. Work.Live.Play je dinamičan model koji se vremenom razvija, zahvaljujući stalnom prikupljanju povratnih informacija od zaposlenih. Ovaj model uzima u obzir i dobrobit i sigurnost. Omogućava ljudima da kreiraju ličniji način rada dok su jednako produktivni na svojim pozicijama i osećaju da imaju svrhu i uticaj u organizaciji. Iza pokretanja ove inicijative bilo je dosta posla. Naš HR tim je preuzeo vođstvo i izradio planove, promovisao ga, napravio smernice i dao odgovore na najčešća pitanja vezana za novi model rada, pokrivši sve – od radnih rutina, preko vremena za odmor i fizičku aktivnost do toga kako ostati u kontaktu sa kolegama. Takođe, organizovali smo ankete i forume kako bismo čuli šta naši ljudi misle o ovom novom modelu, a kroz povratne informacije smo saznali šta im je važno.

    Inkluzija i raznolikost

    Trenutno naši zaposleni podržavaju naš biznis u Italiji sa četiri kancelarije – Srbija, Malta, Austrija i Italija – a svakodnevno u okviru kompanije uspešno sarađuje 20 nacionalnosti. Work.Live.Play model je usklađen sa zakonima o radu u svakoj od četiri zemlje a prilagođene su i sve predviđene naknade i beneficije za zaposlene. To je potpuno u skladu sa SKS365 priručnikom o kulturi kompanije koji smo promovisali 2019. godine. Našem sadašnjem načinu rada prethodila je inicijativa “Easy Friday”.

    Od 16. jula do 27. avgusta, podsticali smo zaposlene da se svakog petka posle 13 časova odvoje od posla i iskoriste to vreme za sebe. Ista preporuka je važila i za zaposlene koji rade u smenama a realizovali smo je tako što smo ohrabrivali linijske menadžere da rotiraju rasporede rada i tako obezbede da svi mogu da odvoje za sebe neko slobodno vreme. To je bio naš način da se zahvalimo za doprinos u poslednjih 18 meseci.

    Održavanje povezanosti

    Posvećenost i motivacija zaposlenih rezultat su snažnog vođstva koje prati otvorena i transparentna komunikacija. Kako bismo ljude držali povezanima i sa ciljem da otvoreno pričamo o uspesima i izazovima poslovanja, organizovali smo virtuelne sastanke, pripremali mesečne videe o dešavanjima i kompaniji kao i nedeljne preseke o dešavanjima u vezi sa Covid-19 na našim teritorijama. Više nego ikada ranije, ljudi su počeli da razgovaraju jedni s drugima, i ne samo putem email-a. Kompanija SKS365 je uspela da se brzo prilagodi novoj globalnoj krizi i pandemiji stvaranjem okvira koji kombinuje zahteve našeg poslovanja, potrebe naših klijenata, kao i dobrobit naših ljudi, istovremeno im obezbeđujući da se isključe i uživaju u životu. To je suština Work.Live.Play inicijative, zaključuje Din.


    Orginalni intervju je objavljen u renomiranom časopisu EGR Global koji prati globalna dešavanja u gaming industriji  i dostupan je putem linka https://egr.global/intel/insight/the-future-of-work-is-flexible/

    BIOGRAFIJA

    Brajan Din (Brian Dean) ima 20 godina iskustva u opštem menadžmentu i ljudskim resursima. Prethodno je bio Chief people officer u kompaniji za analizu podataka sa sedištem u Velikoj Britaniji i imao je slične visoke pozicije u globalnim organizacijama za telekomunikacije i finansijske usluge. U SKS365, njegova nadležnost i odgovornosti pokrivaju funkcije ljudskih resursa, administracije i komunikacija.

    Više informacija o kompaniji SKS365

    SKS365 je multinacionalna kompanija licencirana za pružanje usluga sportskog klađenja i igara na sreću na tržištu Italije gde je jedan od lidera u okviru industrije. U Italiji, kompanija posluje pod brendovima Planetwin365 i PlanetPay a korisnicima svojih usluga nastoji da pruži prvoklasno integrisano iskustvo zabave kroz interaktivnost, inovativnost i široku ponudu igara putem online kanala ali i u objektima u okviru retail mreže.

    Za SKS365 korisnik je na prvom mestu. Velika pažnja se posvećuje bezbednosti igrača, transparentnosti i usaglašenosti sa zakonskim regulativama na tržištu na kom posluje. Konstantno se radi na unapređivanju rešenja kako bi se korisnicima usluga omogućilo da uživaju u iskustvu zabave tokom sportskog klađenja i igara koje se odvijaju u sigurnom okruženju, čime se štiti i integritet celokupne industrije sportskog klađenja i igara na sreću.

    U kancelariji kompanije SKS365 u Srbiji radi oko 350 zaposlenih koji podržavaju poslovanje na tržištu Italije kroz razvoj softvera, aplikacija i tehnoloških rešenja, ali i putem pružanja korisničke i back office podrške. Najveći broj zaposlenih radi u sektorima Product & IT, Bookmaking, Customer operations za online i retail kanale kao i u korporativnim funkcijama.

    Za dodatne informacije posetite korporativni sajt kompanije i profile na društvenim mrežama – LinkedIn, Instagram, Facebook.

    Izvor: BIZLife

    Foto: SKS365

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE