Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    HONOR: Inovacija, kvalitet i usluga

    Srbija je jedno od ključnih tržišta za kompaniju HONOR, pre svega, zbog toga što je u pitanju izuzetno dinamično tržište koje pokazuje kontinuirani rast i inovacije, posebno u tehnološkoj industriji, kaže u razgovoru za BIZLife Peter Džu Di, generalni menadžer kompanije HONOR za Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Austriju.

    Prema njegovim rečima, HONOR se već pozicionirao na tržištu po svojoj posvećenosti inovacijama i visokokvalitetnim uređajima, a u 2024. godini korisnici mogu očekivati unapređenje njihovih performansi, koje se odnose na kameru, procesor, bateriju, kao i razvoj veštačke inteligencije, koja pruža mogućnost hvatanja spontanih trenutaka.

    • Nedavno ste postali generalni menadžer kompanije HONOR za područje Srbije, Hrvatske, Slovenije i Austrije. Kakvi su vam prvi utisci otkada ste preuzeli tako važnu funkciju?

    Tokom desetogodišnjeg iskustva unutar kompanije HONOR, najviše sam ponosan na mogućnost istraživanja i napretka na različitim tržištima. Ponovo mi se otvorila ista šansa i sa nestrpljenjem iščekujem nove izazove. Nakon obavljanja funkcije GTM u Evropi, sada imam priliku da još pomnije upoznam ovo tržište, koje obiluje potencijalom i prilikom za dalji razvoj naše kompanije. Ono što me posebno raduje jeste očigledna strast i posvećenost tima koji me okružuje, što predstavlja izvanrednu osnovu za ostvarenje naših ambicioznih ciljeva. Radujem se prilici da unapredimo našu ponudu, prateći trendove i potrebe korisnika na ovim prostorima, kako bismo osigurali stabilan i uspešan razvoj brenda HONOR.


    U 2023. godini HONOR je ostvario porast od 300 odsto u prodaji pametnih telefona na tržištu Evrope


    • Kada ste imenovani na novu funkciju, izjavili ste da Srbiju prepoznajete kao jedno od ključnih tržišta. Da li i dalje tako mislite i na čemu temeljite takav stav?

    I dalje smatram Srbiju jednim od ključnih tržišta za kompaniju HONOR. Ovaj stav se temelji na nekoliko faktora. Za početak, u pitanju je izuzetno dinamično tržište koje pokazuje kontinuirani rast i inovacije, posebno u tehnološkoj industriji. Sa druge strane, postoji velika tražnja za visokokvalitetnim proizvodima, što predstavlja izuzetnu priliku za našu kompaniju. Osim toga, imamo privilegiju da radimo sa veoma talentovanom i angažovanom zajednicom korisnika i partnera u Srbiji, što čini osnovu za uspešno širenje našeg brenda i proizvoda na ovom tržištu. Sve ovo zajedno čini Srbiju nezaobilaznom tačkom fokusa za naše poslovne strategije i razvoj naših uređaja.

    • Od 2020. godine, kada je kompanija postala nezavisna, HONOR kontinuirano radi na unapređivanju svojih uređaja. Da li je i koliko takva strategija dala rezultat?

    Otkad smo postali nezavisna kompanija, dobili smo mogućnost da ulažemo samostalne napore u razvoj naših proizvoda. Fokus na inovacijama i tehnološkom napretku doveo je do stvaranja kvalitetnih proizvoda, koji su se istakli na tržištu. Drago mi je da je takva strategija ostvarila zapažene rezultate tokom ove godine, čemu svedoče pozitivne recenzije korisnika. To nam je ključan pokazatelj uspeha, jer sa sobom nosi i porast poverenja u naš brend.

    Naša posvećenost prilagođavanju potrebama korisnika i agilnost u ispunjavanju zahteva tržišta takođe su značajni faktori uspeha. Kontinuirani razvoj proizvoda i brza prilagodljivost na promenljive trendove omogućili su kompaniji HONOR da održi korak sa čestim promenama.

    • Šta je to što nas očekuje u idućoj godini kada je reč o tehnološkom napretku, koji će HONOR izdvojiti od konkurencije?

    Ono što vam mogu reći jeste da će januar i februar biti vrlo dinamični i da sa nestrpljenjem čekamo reakcije šire javnosti. Da ne bih otkrio sve, reći ću samo da su moguća unapređenja u pogledu sofisticiranog dizajna i potencijalne saradnje sa jednim premijum brendom. Osim toga, kompanija HONOR se već pozicionirala na tržištu po svojoj posvećenosti inovacijama i visokokvalitetnim uređajima. U idućoj godini možete očekivati da će ta posvećenost biti nastavljena kroz unapređenje performansi koje se odnose na kameru, procesor, bateriju, kao i razvoj veštačke inteligencije, koja pruža mogućnost hvatanja spontanih trenutaka.

    HONOR SE TRUDI DA BUDE TRANSPARENTAN I ODGOVORAN PREMA SVOJIM KORISNICIMA

    • Nije sve u tehnologiji, mnogo toga je i u ljudima. Koje su to vrednosti koje odlikuju HONOR i čine ga kompanijom za primer drugima?

    HONOR je kompanija koja se ističe ne samo po svojim tehnološkim dostignućima već i po vrednostima koje čine njen identitet. Neke od vrednosti koje neguje, a koje prave razliku – jesu transparentnost i integritet, kao i afirmisanje timskog rada i inkluzivnosti.

    HONOR se trudi da bude transparentan i odgovoran prema svojim korisnicima. Integritet je ključna vrednost, koja se održava kroz odnos s kupcima i širom zajednicom. Kada govorimo o internim procesima, HONOR neguje atmosferu timskog rada, gde se ceni doprinos svakog člana. Takođe, kompanija teži inkluzivnom okruženju poštujući različitost i drugačije uvide.

    Ove vrednosti čine osnovu za poslovanje kompanije HONOR – ne samo u proizvodnom segmentu već i u odnosu s korisnicima, zaposlenima i zajednicom. Rekao bih da nas to čini primerom kompanije koja ne samo da teži tehnološkom napretku već i društvenoj odgovornosti, kao i poštovanju prema ljudima.

    • Kakvi su vam poslovni planovi za iduću godinu kada je reč o tržištu Srbije?

    Ove godine smo ostvarili porast prodaje pametnih telefona od 300 odsto na tržištu Evrope, dok smo i u Srbiji dobili pozitivnu povratnu rekciju kada govorimo o našim uređajima. Ovakvi podaci nas motivišu da u narednom periodu još bolje osluškujemo potrebe korisnika.

    Srbija se diferencirala i kao tržište sa porastom „frilens” poslova, posebno u oblasti digitalnog marketinga. U skladu sa tim, performanse naših telefona mogu odgovoriti na njihove potrebe kako bi kreirali što bolji sadržaj za sebe ili klijente. Neke od njih su jaka baterija, koja vas neće izneveriti kada je najpotrebnija, izdržljivost uređaja, kao i mogućnost da uhvatite savršen trenutak koristeći Al Motion Sensing.

     

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE