Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    H&M povukao reklamu koja je ocenjena kao rasistička

    Švedska modna kompanija Henes i Moric (Hennes Mauritz H & M) saopštila je danas da je povukla jednu reklamnu fotografiju posle optužbe na društvenim mrežama da je rasistička i uputila izvinjenje.

    Na fotografiji je prikazan dečak crnac, koji nosi majicu s natpisom „Coolest monkey in the jungle“ (Najbolji majmun u džungli).

    Fotografija je izvala seriju kritika i optužbi. Manekenka Stefani Jeboa se zapitala na Tviteru ko je u kompaniji došao na ideju da malom crnom dečaku stavi majicu s takvim natpisom.

     

    Kompanija je povukla fotografiju i ostavila samo sliku majice s natpisom.

    To nije prvi put da je neka poznata kompanija meta rasističkih kritika.

    Španska modna kompanija Zara je 2014. godine morala da povuče dečiji prsluk sa žutom zvezdom posle kritika da liči na zvezdu koju su Jevreji morali da nose za vreme nacizma.

    Kozmetička kuća Dav (Dove), u vlasništvu holandske gigantske kompanije Unilever, u oktobru 2017. izvinila se zbog reklame na internetu koja je ocenjena kao rasistička.

    U reklami za sapun od nekoliko sekundi prikazana je crnkinja koja skida majicu nakon čega se pojavljuje belkinja koja takođe skida majicu i potom se prikazuje treća žena.

    Izvor: Beta

    Foto: Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE