Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    zaposleni

    Google se suočava sa padom produktivnosti, ali su pronašli REŠENJE

    Kompanija Alfabet, američki konglomerat osnovan 2015. godine, koja poseduje Google i nekoliko kompanija koje su ranije bile povezane njim, je prošle srede održala redovni zajednički sastanak. 

    Ton sastanka, prema CNBC-u, bio je donekle ozbiljan jer su zaposleni izrazili zabrinutost zbog potencijalnih otpuštanja. Izvršni direktor Sundar Pichai je pitao zaposlene za mišljenje i rekao da „Guglova produktivnost kao kompanije nije onakva kakva bi trebalo da bude čak ni sa toliko zaposlenih”.

    Nedavna najava generalnog direktora da će usporiti tempo zapošljavanja i ulaganja do 2023. godine, tražeći od zaposlenih da rade „više hitnosti” i „više gladi” nego što su radili „u sunčanim danima”, dovoljno govori da zaposleni nisu uzalud zabrinuti.

    Sundar Pichai (YouTube)

    Zahtev dolazi i kada kompanija pokušava da ublaži tenzije između zaposlenih i rukovodilaca nakon što je godišnje istraživanje „Guglgejsta“ pokazalo da su zaposleni dali kompaniji posebno loše ocene za plate i unapređenja.

    „Želeo sam da pružim dodatni kontekst nakon naših finansijskih rezultata i takođe zatražim vašu pomoć“, nastavio je Pichai, pozivajući se na izveštaj o zaradi kompanije u drugom kvartalu u utorak. „Jasno je da se suočavamo sa izazovnim makro okruženjem sa još više neizvesnosti.

    Prikupljanje ideja za brži razvoj produktivnosti

    Takođe je rekao da postoji stvarna zabrinutost da njihova produktivnost kao kompanije u celini nije onakva kakva bi trebalo da bude za broj zaposlenih koje imaju i zamolio je sve da pomognu u stvaranju kulture koja je više fokusirana na misiju i njihove proizvode i kupce. Shodno tome, nastavio je, „Trebalo bi da razmislimo o tome kako da minimiziramo poremećaje i zaista podignemo letvicu u pogledu izvrsnosti proizvoda i produktivnosti.“

    bankrot

    Kompanija Google (Beta/AP)

    U tu svrhu, Pichai je predstavio inicijativu „Simpliciti Sprint“, koja služi za prikupljanje ideja za brži razvoj proizvoda. „Sprint“ je termin koji se često koristi u razvoju softvera i od strane tehnoloških startapa za označavanje kratkih, fokusiranih rokova ka zajedničkom cilju.

    Kompanija time otvara prostor za zaposlene da podele svoje ideje do 15. avgusta kroz internu anketu, a neka od pitanja su:

    • Šta bi vam pomoglo da radite sa većom jasnoćom i efikasnošću kako biste služili našim korisnicima i klijentima?
    • Gde treba da uklonimo prepreke da bismo brže postigli bolje rezultate?
    • Kako eliminisati gubitke i ostati preduzetnički i fokusirani dok rastemo?

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unplash/YouTube/Beta

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE