Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zbog potrebe ljudi za DODATNIM POSLOM, Uber rešio važan PROBLEM

    Broj ljudi koji voze za Uber dostigao je najviši nivo do sada jer je zabrinutost zbog rastućih troškova života natarela mnoge da pronađu nove načine da zarade novac.

    Skoro pet miliona ljudi sada preuzima putnike ili dostavlja hranu za kompaniju, što 31% više nego prošle godine, saopštili su predstavnici kompanije.

    Uber se bori sa nedostatkom vozača od pandemije, što je dovelo do toga da klijenti na uslugu čekaju duže.

    Visoke cene benzina takođe otežavaju zaradu na platformi, ali se interesovanje za posao vozača u kompaniji ubrzava uprkos tim troškovima, prenosi BBC.

    Uber je kritikovan zbog tretmana svojih vozača. Naime, u Velikoj Britaniji, Vrhovni sud je prošle godine presudio da ih kompanija mora računati kao radnike.

    Ali u mnogim zemljama, uključujući ključna tržišta kao što su SAD, Uber klasifikuje vozače kao samozaposlene ugovarače, što znači da nemaju pravo na beneficije kao što su minimalna plata ili godišnji odmor.

    Uber je rekao da vozači cene fleksibilnost da biraju rasporede koji im najviše odgovaraju.

    Ali, takođe je reagovao na zabrinutost, na primer, uvođenjem doplate za gorivo koju kupci plaćaju da bi se nadoknadili troškovi vozača.

    Takođe je nedavno predstavio i druge promene, uključujući omogućavanje vozačima da vide koliko će zaraditi pre nego što pristanu da voze sa ciljem da njihova platforma bude privlačnija za vozače.

    Rast broja vožnji

    Veća potražnja, koja je opala na početku pandemija 2020. godine, takođe pomaže vraćanju vozača nazad.

    Uber je saopštio da je bilo 1,87 milijardi putovanja na platformi u periodu april-jun – u proseku oko 21 milion dnevno – što je 24% više u odnosu na prošlu godinu, i 12% više nego što je ostvareno 2019. pre pandemije.

    Porast potražnje pomogao je povećanje bruto rezervacija za 33% na 29,1 milijardi dolara (24 milijarde funti).

    I prihodi se udvostručili

    Prihodi su se više nego udvostručili na 8,1 milijardu dolara, iako je deo toga bio posledica promene načina na koji kompanija obračunava svoje poslovanje u Velikoj Britaniji.

    Uprkos dobitku, kompanija je izgubila 2,6 milijardi dolara.

    Rečeno je da je više od polovine toga posledica pada vrednosti njegovih udela u prekookeanskim kompanijama kao što su Zomato, Grab i Aurora.

    Akcije Ubera skočile su za više od 13 odsto nakon rezultata boljih od očekivanih. Brojke sugerišu put da Uber postane profitabilan, uprkos inflatornim pritiscima i dugotrajnom nedostatku vozača u nekim gradovima, rekao je Den Ajvs, analitičar u Vedbush Securities.

    „Uprkos rastućim cenama akcija za vožnju širom SAD/Evrope, jasno je da se potrošači i dalje sele na Uber platformu, posebno pošto putovanja, prelazak u kancelariju i drugi trendovi nakon pandemije postaju sve prisutniji na globalnom nivou, a Uber je spreman da ima koristi do 2023.“, rekao je.

    Afera „Uber“: Kako je Makron pomogao „Uberu“ da uruši TAKSI INDUSTRIJU

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE