Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Generacija Z

    Evo u kojoj industriji želi da radi generacija Z, prema novom istraživanju

    Mediji i zabava su industrija u kojoj generacija Z želi da radi pre nego u tehnološkim, zdravstvenim i obrazovnim institucijama, prema novom izveštaju Samsung-a i Morning Consult-a.

    Anketa u kojoj je učestvovalo više od 1.000 Amerikanaca, starosti od 16 do 25 godina, otkrila je da generacija Z ceni fleksibilne, kreativne poslove i karijere gde mogu da održavaju zdravu ravnotežu između posla i života.

    „Način života je od presudne važnosti. Mediji i zabava su kreativna industrija koja nudi fleksibilnost i samoizražavanje, dve od najvažnijih karakteristika koje mlađi žele u poslu”, kazala je En Vu, direktorka korporativnog građanstva u Samsung Electronics America.

    Ravnoteža između posla i privatnog života nadmašuje sigurnost posla

    Ova godina je bila teška za rad u medijima i u zabavnoj indsutriji.Članovi WGA i Sag-Aftra štrajkovali su nekoliko meseci i kompanije su morale da se bore sa padom prihoda od reklama i neprofitabilnim poslovima za striming.

    Samo zabava je izgubila više od 44.000 radnih mesta od maja, delimično zbog štrajkova, izvestio je Biro za statistiku rada.

    Holivud, sindikat

    Zabava, generacija Z (Pexels)

    Uprkos tome, generacija Z je društvena generacija koja pridaje veliku vrednost uticaju zajednice i društva na sigurnost posla u svojim karijerama, istakla je Vu.

    U nekoliko istraživanja, uključujući i ono koje su sproveli Samsung i Morning Consult, jaka ravnoteža između posla i privatnog života, mogućnosti učenja i razvoja i kreativna sloboda rangirani su kao glavni prioriteti za profesionalce u ranoj karijeri, piše CNBC Make It.

    Generacija Z želi da postane uticajna

    Generacija Z sve više gravitira ka karijerama u medijima i zabavnoj industriji, delom zato što sve više mladih vidi uticaj društvenih medija kao održiv put u karijeri.

    Prema nedavnom izveštaju Morning Consult-a, oko 57 odsto generacije Z je reklo da bi želelo da postanu uticajni ako im se ukaže prilika.

    Rastuća popularnost platformi kao što su TikTok, Instagram i YouTube stvorila je novu klasu preduzetnika pod nazivom „kreatori“, grupu koja uključuje frilensere, poslovne trenere, gejmere i druge profesionalce koji unovčavaju svoju stručnost na ovim platformama.

    TikTok, generacija Z

    TikTok, generacija Z (Unsplash)

    Biznis

    Kako je primetila Vu, „čim počnete da proizvodite sadržaj koji privlači ljude, možete da budete plaćeni i da pokrenete sopstveni biznis“.

    Čak i kada sve više mladih ljudi skreće pažnju na uticaj i preduzetništvo, to ne znači da će ostati u ovim karijerama zauvek, dodala je ona.

    Generacija Z planira da promeni karijeru brže od prethodnih generacija, a prema novom izveštaju EY-a, skoro 40 odsto generacije Z obavlja redovan posao i dodatne aktivnosti, pri čemu neki teže samozapošljavanju, a drugi se nadaju da će se penzionisati rano.

    Od svih industrija, mediji i zabava su stekli reputaciju jednih od najfleksibilnijih, zbog čega generacija Z to vidi kao put koji najviše obećava da ostvare svoje ciljeve u karijeri, bez obzira koliko je puta menjali, zaključila je Vu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Freepik, Pexels, Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE