Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    generacija z

    Generacija Z otkrila za njih revolucionaran trend, stariji šokirani: „Da li se vi to šalite?“

    Na TikToku generacija Z često postavlja trenove, ali ovaj trenutno ne čini se inovativnim. Naime, najnoviji trend koji vlada među mladima je „tiho hodanje2 koje podrazumeva odlazak u šetnju bez tehnološke distrakcije.

    Iako se to čini kao nešto što su starije generacije radile svakodnevno, ako je suditi prema iskustvima na društvenim mrežama, generaciji Z takvo što je otkriće.

    Ovaj trend je proslavila Medi Majo, voditeljka podkasta koja za ovaj trend obećava da će „promijeniti vaš život.” Navodi kako joj je nutricionista savetovao 30 minuta šetnje dnevno umesto intenzivnih kardio vežbi koje je inače radila.

    Krenula je u svoju prvu 30-minutnu šetnju, a njen dečko izazvao je da prošeta bez distrakcija – bez slušanja muzike ili gledanja u ekran.

    „Nema slušalica, nema podkasta, nema muzike. Samo ja, ja i ja“, kaže u TikTok videu o izazovu pa dodaje kako je mislila da joj je to nemoguće zbog anksioznosti. Ipak, pokušala je i prva dva minuta bila su joj najgora, a potom se smirila i sve je utihnulo, prenosi Jutranji list.

    @ariellelorresilent walks are the most grounding 🚶🏼‍♀️🤓🌸☀️♬ original sound – Arielle Lorre

    „Odjednom možeš čuti sebe. Svemir i tvoja intuicija mogu doći do tebe šapatom. Zato, ako nikad nisi sam i ne utišaš se, propustićeš taj šapat.“

    Nakon 30 minuta tihog hoda, kaže, imala je jasnoću koju je oduvek tražila.

    „Dobijam nove ideje jer im je šetnja u tišini dala mesta da dođu do mene. Savetujem svima da pokušaju bar sa pet minuta, pa da produžavaju vreme tihog hodanja do 30 minuta“, kaže ona.

    Iako je Majo ovaj trend „tihog hodanja“ učinila viralnim, ovaj izraz je kreirala njujorška influenserka Ariel Lore u januaru, kada je u svom podkastu otkrila kako njoj pomaže ovaj trend.

    „Osećam se kao da su mi čula jača dok hodam u tišini“, rekla je.

    Hiljade pripadnika generacije Z isprobava „tiho hodanje“ i svoja iskustva dele na društvenim mrežama, ali mnogi u komentarima su šokirani što je mlađoj generaciji hodanje bez mobilnog telefona otkriće.

    „Idete u šetnje kao što smo mi svi išli u 90-im?”, „Sigurna sam da šetnje postoje otkad postoje i stopala. Šetanje bez distrakcija je terapeutsko, ali oduvek postoji”, „Generacija Z misli da je otkrila šetnju“, samo su neki od šaljivih komentara na račun ovog trenda. Ipak, mnogi se slažu da hodanje u tišini ima prednosti za sveopšte dobro osobe.

    Izvor: BIZLife/Jutarnji list

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE