Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Furby

    Vraća se legendarna robot igračka Furby (VIDEO)

    Američki gigant Hasbro vratio je legendarno robotsko stvorenje, igračku Furby, koja je bilo veoma popularna kada je lansirana pre četvrt veka. Kompanija se nada da će nova generacija dece „otkriti radoznalo malo stvorenje“.

    Novi Furby ima prepozantljiva krupne oči, žuti kljun i šareno krzno. Takođe govori gluposti i odgovara na zagrljaje, tapšanje i golicanje.

    Najava dolazi u trenutku kada se industrija igračaka suočava sa usporavanjem potražnje.

    „Tokom proteklih nekoliko godina, uradili smo mnogo istraživanja kako bismo razumeli šta bi deca želela da vide u novom Furbiju“, rekla je Kristin Mekej, potpredsednica i generalni menadžer Hasbro-a.

    Nova igračka je programirana da ima više od 600 odgovora. Može da reaguje na komande, da oponaša zvukove, da pleše i da se „nahrani“, piše BBC.

    Kako je izgledao prvi Furby?

    Furby, koji je prvobitno lansiran 1998. godine, brzo je postao popularan širom sveta. U prve tri godine nakon lansiranja, prodato ih je više od 40 miliona, kazao je Hasbro.

    Prvi Furby je imao infracrvene oči koje su im omogućavale da međusobno komuniciraju. Igračka je takođe mogla da ,,sluša“ razgovore, a mogla je i da se, tapšanjem po glavi, nauči da izgovori neke reči.

    Furby je doživeo promene tokom godina. Jedna od njih su njegove infracrvene oči koje su zamenjene sa dva mala LCD ekrana. Hasbro je takođe razvio aplikaciju za pametne telefone i tablete, koja bi mogla da prevede Furbijeve muke na engleski.

    Međutim, kako je Furbijev fenomen izbledeo, povučen je 2016. Ponovno pokretanje Furbija dolazi kada proizvođač igračaka pokušava da poveća slabu prodaju.

    U svojoj poslednjoj kvartalnoj zaradi, objavljenoj u aprilu, Hasbro je rekao da očekuje da će tržište igračaka i igara ostati na istom nivou ili opasti ove godine.

    Za prva tri meseca ove godine, proizvođač kultnih društvenih igara Monopol prijavio je pad neto prihoda od 14 odsto, uz pad prodaje svojih NERF blasters, Play-Doh i Peppa Pig igračaka.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot YT Hasbro Brands

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE