Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Metaverzum, bankarstvo

    Imate firmu u METAVERZUMU? 4 načina kako da unapredite svoje poslovanje

    Metaverzum je nova granica za sve. Za firme, kako unutar tako i van metaverzuma, može biti teško zamisliti kako će impresivni virtuelni svet na kraju izgledati i kako se pripremiti za to. Šta će kupci očekivati? Kako kompanije mogu tamo da steknu snagu?

    Koristimo internet za skoro sve. Kupujemo u onlajn prodavnicama, ostajemo u kontaktu sa prijateljima na društvenim mrežama, izlazimo, istražujemo i pohađamo onlajn kurseve. Ukratko, upotrebljavamo ga kako bismo svakodnevni život učinili lakšim i produktivnijim. Verovatno je da ćemo na kraju koristiti metaverzum u slične svrhe. Pitanje koje svaka kompanija treba da postavi sebi za početak je: Kako metaverzum može da generiše vrednost za vaše klijente?

    Postoji četiri načina na koja firme, koje posluju u metaverzumu, mogu da transformišu korisničko iskustvo:

    Metaverzum, firme

    Metaverzum, firme (Unsplash)

    Savet za firme: Obezbedite kupcima lično iskustvo

    Personalizacija je već popularna na mreži, tako da ne bi trebalo da bude iznenađenje da igra suštinsku ulogu u metaverzumu. Bilo da kupujete na mreži ili posećujete fizičku prodavnicu, kompanijama može da bude teško da personalizuju iskustvo za svakog kupca koristeći konvencionalne metode. Na sreću, metaverz može da obezbedi da svaki kupac ima jedinstveno iskustvo kada posećuje onlajn prodavnicu, piše Entrepreneur.

    Digitalna odeća za METAVERZUM stigla u Srbiju: Evo kako izgleda i koliko košta (FOTO)

    Ponudite klijentima probe bez rizika

    U prošlosti su ispitivanja često bila ograničena na digitalne proizvode, ali to više nije slučaj, zahvaljujući metaverzumu. Osim što korisnicima pruža impresivno iskustvo virtuelne stvarnosti, metaverzum takođe koristi proširenu stvarnost (AR). Vizuelizacija komada nameštaja ili predmeta u domu uvek se svodila na maštu kupca. Danas su aplikacije omogućile kupcima da iskoriste prednosti proširene stvarnosti u ograničenom obliku, ali metaverzum će omogućiti kupcima da uživaju iz blizine i sa lične tačke gledišta proizvoda.

    Pristup kod kuće povezuje ljude i iskustva

    Iako je dosta promotivnih pogodnosti dostupno kompanijama koje koriste metaverzum, on takođe omogućava klijentima da se povežu sa ljudima, mestima i brendovima koji ih zanimaju. Pored besplatnih probnih iskustava iz stvarnog života, firme mogu da ponude korisnička iskustva koja im omogućavaju da detaljnije istraže svoja interesovanja bez napuštanja kuće.

    Metaverzum, firme

    Metaverzum, firme (Unsplash)

    Metaverzum je savršena zamena za one koji smatraju da prisustvo na događaju u stvarnom životu nije uvek moguće. Jednostavna navigacija znači da će korisnici istraživati metaverzum dizajniran u skladu sa njihovim interesovanjima i moći će da uživaju u pristupačnosti.

    Izgradite dublje veze sa kupcima

    Danas, kompanija nudi više od proizvoda ili usluge – pruža smernice i podršku. Iako je već prisutan na mnogim veb lokacijama, metaverzum ima za cilj da izgradi vezu koju kompanije mogu da naprave sa kupcima. To znači da firme imaju mogućnost uspostavljanja organskih veza sa kupcima, koje nisu bile moguće korišćenjem konvencionalne tehnologije.

    Način na koji se povezuju sa kupcima u metaverzumu samo je početak putovanja. Kompanije koje prihvataju prednosti koje metaverzum može da ponudi osiguravaju da kupci uživaju u prilagođenom iskustvu, koje se razvija istim tempom kao i metaverzum.

    Metaverzum stiže, što znači da je vreme da firme uskoče i postanu rani korisnici virtuelnog voza pre nego što on napusti stanicu. Dok metaverzum postaje sledeća grana internet tehnologije i poboljšanja korisničkog iskustva, ključno je preduzeti korake ka masovnom usvajanju i pristupačnosti. Za vlasnike  kompanija je od suštinskog značaja da počnu da razumeju kako virtuelni svetovi funkcionišu, koje mogućnosti i izazovi postoje i kako da iskoriste prednosti što pre.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE