Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Knjige

    Finesa knjige za dobar biznis

    Tematski mesec u kojem vam donosimo preporuke biznis knjiga iz Finesa izdavaštva – od Roberta Kiosakija, Klejtona Kristensena, Seta Godina i drugih sjajnih autora.

    1. „Profit pre svega” bazira se na formuli prodaja ‒ profit = troškovi, gde autor Majk Mikalovic objašnjava zašto je važno prvo uzeti profit i na koji način će ova obrnuta formula transformisati vaš biznis u mašinu koja pravi novac.

    2. Kao treći deo apsolutnog bestselera „Bogati otac, siromašni otac”, ova knjiga odgovara na najvažnije pitanje: kako da se prosečan investitor izdigne iznad proseka. „Vodič za investiranje” otkriva:

    • osnovna pravila investiranja;
    • kako da umanjite rizik ulaganja;
    • deset investitorskih kontrola bogatog oca;
    • kako da zarađeni prihod pretvorite u pasivan i portfeljski prihod;
    • kako da postanete uspešan investitor.

    3. Kao jedna od najpriznatijih i najuticajnijih knjiga o strategiji ikada napisanih, „Strategija plavog okeana” dokazuje da posledica nemilosrdne konkurencije nije ništa drugo do krvavi crveni okean u kojem se rivali bore za sve manje profite.

    4. Nastavak bestselera „Bogati otac, siromašni otac” pomerio je granice posmatranja novca, štednje i kreiranja sopstvenog puta ka ciljevima. Knjiga „Tok gotovog novca” namenjena je:

    • onima koji su spremni da krenu dalje od sigurnog posla i počnu da traže sopstveni put do finansijske slobode;
    • onima koji su spremni da u svom životu izvrše korenite profesionalne i finansijske promene;
    • onima koji su spremni da pređu iz industrijske ere u eru informacija.

    5. Uspešni marketari ne koriste svoje kupce da reše problem koji njihova kompanija ima, oni koriste marketing da bi rešili probleme svojih kupaca. Njihova taktika se bazira na empatiji, emocionalnom povezivanju, a ne na dosađivanju oglasima koji odvlače pažnju i brojnim imejlovima. Bez obzira na to da li se bavite proizvodima ili uslugama, knjiga „Ovo je marketing” pomoći će vam da ih stavite u novi okvir i da ih predstavite onima koji za njima žude.

    6. Knjiga „Dilema inovatora” jedna je od najuticajnijih knjiga o menadžmentu svih vremena. Najprodavaniji svetski klasik o disruptivnoj inovaciji, uvaženog autora sa Harvarda Klejtona M. Kristensena, objašnjava zašto većina kompanija ne uspeva da uhvati velike talase inovacija, koji im se bliže.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE