Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Fejsbuk

    Fejsbuk testira NOVU OPCIJU kreiranja više profila sa jednog naloga

    Fejsbuk testira opciju za korisnike koja podrazumeva kreiranje više profila sa jednog naloga budući da platforma ponovo želi da radi na rastu broja korisnika.

    Nova funkcija ima za cilj da pomogne korisnicima da „prilagode svoje iskustvo na osnovu interesovanja i odnosa“, rekao je portparol Fejsbuka Leonard Lam za CNN Business.

    Društvena mreža trenutno zabranjuje korisnicima da imaju više od jednog naloga. Ova opcija bi im omogućila da kreiraju do pet profila pod svojim nalogom kako bi se bavili različitim temama ili dopisivali sa drugačijim grupama ljudi. To može da podrazumeva profile, a samim tim i Fejsbuk fidove, dizajnirane za interakciju sa bliskim prijateljima ili sa kolegama ili profil posvećen određenom hobiju, kao što je igranje igara.

    Test dolazi kada Fejsbuk, čija ja matična kompanija Meta, doživljava usporavanje rasta profita i oštru konkurenciju od strane rivala poput TikToka, sa kojim se bori za vreme i pažnju korisnika. U februaru, Meta je šokirala investitore objavljivanjem retkog zastoja u kvartalnom rastu korisnika, trenda koji se blago preokrenuo u prvom kvartalu ove godine.

    Fejsbuk

    FILE – Fejsbuk, Meta (AP Photo/Tony Avelar, File)

    Kompanija integriše Fejsbuk i Instagram i investira u budućnost

    Meta je usred tranzicije u kompaniju usredsređenu na budućnost, proširenu i virtuelnu realnost u metaverzumu. Međutim, mora da nastavi da ostvaruje profit od svojih postojećih platformi da bi finansirala tu viziju. Kompanija je nedavno radila na daljoj integraciji Fejsbuka i Instagrama, olakšavajući korisnicima otkrivanje sadržaja i interakciju sa zajednicama između platformi, na primer, prikazujući Instagram Reels u Facebook feed-u.

    Korisnici nove funkcije sa više profila moći će da kreiraju jedinstvena imena za svaki nalog koji naprave. I dalje će biti na snazi pravila Fejsbuka koja zabranjuju lažno predstavljanje, kaže Lam. Glavni profili ljudi i dalje moraju da budu u skladu sa pravilom platforme da bi redovno koristili svoje ime. Takođe će postojati određene Fejsbuk funkcije, kao što su Facebook Dating i mogućnost kreiranja stranice, dostupne samo glavnim profilima korisnika.

    Ako korisnik prekrši smernice zajednice platforme na jednom profilu, ceo njegov nalog će biti predmet disciplinske mere.

    Svako ko koristi Fejsbuk mora da nastavi da poštuje njihova pravila. Kompanija testira novu funkciju sa korisnicima u odabranim zemljama, iako Lam nije precizirao gde i kada će opcija biti široko dostupna.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE