
FEDAL ponovo u akciji: Federer i Nadal u kampanji za Louis Vuitton
Rodžer Federer i Rafael Nadal udružili su snage u snežnom snimanju za kampanju Louis Vuitton. Rivalitet sa teniskih terena pretvorili su u saradnju ispred objektiva.
Njih dvojica odabrana su za kampanju koja slavi “Core Values” i promovišu posvećenost tome da u nečemu budete najbolji. Oni su govorili o svom rivalitetu i o zdravom takmičenju iz ugla dvojice tenisera koji su protekle decenije, pored najboljeg na svetu, Novaka Đokovića, obeležili beli sport.
„Postoje putovanja koja se pretvaraju u legende“, jedan je od slogana kampanje, a ko će bolje uhvatiti Rodžera Federera i Rafaela Nadala od čuvene Eni Lebovitz?
„Mislim da nije svestan šta će ga snaći“, kaže Federer u snimku iza kulisa.
Dok Nadal pokazuje svoje bicepse, Federer se odlučio za duže rukave, a obojica nose Louis Vuitton rančeve gledaju u daljinu.
View this post on Instagram
U drugoj sceni, Švajcarac i Španac su se „parkirali“ i seli na Vuitonov sanduk.
„Nisam navikao na sneg kao Rodžer. „Ne osećam uši, ali uživam u snimanju i zabavljam se“, nasmejao se Nadal.
Vrh planine kao simbol karijere
Sama lokacija koja je odabrana za snimanje kampanje u vidu planinskih vrhova sjajno simbolizuje njihovu poziciju na kraju maestralnih karijera.
„Sedimo ovde na vrhu planine. Veoma sam ponosan i srećan zbog svoje karijere i igračkih dana, ali sam takođe srećan što je gotovo“, rekao je Federer.
„Očigledno je i Rafa svojom karijerom dostigao svoj vrhunac i tenisku besmrtnost. Zajedničko fotografisanje za nas je definitivno veoma značajno i posebno.“
Upitan da li se neko seća svog prvog susreta, Federer je priznao: „Ne sećam se.“
Nadal mu je pomogao da osveži pamćenje, rekavši da je to bilo nakon što je Federer osvojio svoju prvu titulu na Vimbldonu 2003. godine.
„Bio sam dobar prema tebi, zar ne?“ upitao je 20-struki glavni pobednik.
„Malo arogantan“, našalio se Nadal, nosilac 22 grend slem trofeja, pre nego što je tandem prasnuo u smeh.
„Iskreno, bio si super fin. Upravo sam stigao na turneju. Bio sam veoma stidljiv u razgovoru sa tobom.“ Federer se prisetio kako je te iste godine prvi put video Nadala u Monte Karlu.
Vuitton je debitovao sa kampanjom Core Values 2007. godine. Muhamed Ali, Steffi Graf i Sean Conneri su takođe nekada bili lica ove kampanje.
Kao što su Federer i Nadal pokazali na terenu i van njega pridružujući se Vuittonovom nasleđu, „Postoje putovanja koja se pretvaraju u legende“.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Printscreen: Youtube/Louis Vuitton