Empple 2022: Jačanje employer branding zajednice (FOTO)

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    empple

    Empple 2022: Jačanje employer branding zajednice (FOTO)

    Dva dana i dva pristupa – lokalni i globalni. Tema – employer branding. Važna i nepresušna, ocenjuju stručnjaci.

    Prvi employer branding festival u Srbiji, “Empple“, održan je u Beogradu krajem prethodne nedelje. Teme ovogodišnjeg festivala bila je “Look back, move forward” sa ciljem da se svi učesnici, HR-ovi, vlasnici biznisa, direktori, marketari, vrate na suštinu i početak poslovanja.

    Festivalu koji je održan u Malom pozorištu Duško Radović uživo i onlajn prisustvovalo je preko 300 employer branding entuzijasta iz Srbije, BIH, Hrvatske, Nemačke, Mađarske i Amerike.

    Program je bio podeljen na Globalni i Lokalni dan, gde je prvog dana fokus bio na stranim predavačima i globalnim trendovima, dok je drugog dana pažnja bila usmerena na lokalno tržište.

    Posetioci su imali priliku čuju globalne i lokalne predavače, uspešne prakse, predstavljanje rezultata lokalnog employer branding istraživanja i da upoznaju ljude iz zajednice.

    empple

    Globalni dan i strani predavači

    Festival je otvorio Brajan Adams. Brajan je priznati lider u oblasti employer branding-a koji menja spektar načina na koji se radi pomoću filozofije i okvira „Give & Get“. Takođe, on je izvršni direktor i osnivač kompanije Ph.Creative, koja je prepoznata kao jedna od vodećih employer brand agencija u svetu, sa klijentima kao što su Apple, American Airlines, GVC i Blizzard Entertainment.

    On je govorio na temu reputacije brenda i važnosti ovog koncepta kada je u pitanju Employer Branding.

    “Morate jasno i precizno upravljati brendom svog poslodavca. To mora biti više od tipičnog ‘želimo da budemo najatraktivniji poslodavac na svetu’ “, smatra Adams.

    Prvog dana se, osim teme Employer Brandinga obrađivala i tema “Rada od kuće” kojom se bavila Jasna Mitić, Director of Talent Experience u kompaniji Toptal.

    Do kraja prvog dana publika je imala priliku da čuje Alexa Hera, Employer Brand Manager u kompaniji “Go Daddy”. Od njega smo saznali više o konceptu “tima” i kako tim možemo da iskoristimo da bismo aktivirali brend našeg poslodavca. Takođe, na temu Employer Brandinga govorila je i Pejdž Eliot. Glavna teza koju je obrađivala bila je kako izgraditi brend poslodavca iznutra ka spolja, tj kakvu ulogu zaposleni imaju u ovom procesu.

    “Da bi to bilo moguće, potrebno je da zaposleni stvarno cene svoju kompaniju i poslodavca”, smatra Eliot.

    Kraj prvog dana obeležilo je predavanje Maksa Hantera, čija je funkcija nešto što je publici na samom početku objasnio.

    empple

    Naime, njegova funkcija nosi naziv The Chief Joy Officer, što je mnoge koji su prisutvovali zbunilo.

    “Moja uloga je da zaposleni kažu ‘Jedva čekam ponedeljak'”, objasnio je Hanter, koji osim ove zanimljive funkcije nosi i funkciju osnovača @Motivators@Work.

    Empple: drugi, lokalni dan

    Drugog dana zaposleni su imali priliku da čuju lokalne predavače. Predrag Toncčv, Chief Energy Officer u ‘qxperience’ osnivač SAE instituta i Iron Gate Academy je otvorio drugi dan festivala sa temom “B u EB & Brend DNK”. Takođe, govorila jei Tijana Bejatović, Head of Internal Communication Department u Nis. Njena tema bile su inovacije u poslovanju i promenama koje utiču na kulturu jedne kompanije, ali i to kako pojedincac reaguje u takvim situacijama.

    Na temu liderstva govorila je Marija Švigir, Founder Balance Consulting, na svom panelu sa temom “Da li možemo da pričamo o liderstvu bez priče o liderstvu?”.

    Na kraju festivala čuli smo preliminarne rezultate istraživanja “The State of EB Serbia”, koje je tim Empple radio zajedno sa predavačem Vladimirom Damnjanovićem.

    Empple nagrađuje dobre EB prakse

    Kraj festivala obeležila je dodela nagrada, koja je nastala sa idejom i željom da se dobre employer branding prakse u Srbiji promovišu i nagrade. Nagrade je osvojilo osam kompanije i pojedinaca koje su pokazale dobre EB prakse.

    • Najbolji employer branding projekat sa Human centric pristupom – Endava
    • Najbolja digital kampanja (za poslodavce) – IT Engine 
    • Najbolja employer branding aktivnost usmerena na CSR – Levi9
    • Najbolji program priznanja za zaposlene – TeleSign 
    • Najbolji program praksi – Netconomy 
    • Najistaknutija employer branding menadžerka – Bojana Savanović – VegaIT
    • Najbolja kreativni employer branding projekat (za agencije) – Storyline 
    • Najbolje case study rešenje – WOW – Women of Wisdom

    U cilju deljenja znanja i promocije dobrih praksi, 28. oktobra će u online formatu biti organizovan Showcase događaj na kom će biti predstavljeni svi pobednički radovi.

    Networking sesije

    Pored strandardnog programa na festivalu Empple, za online učenike su organizovane moderirane sesije, dok se u prostoru prvog dana glasalo za networking sesije koje su drugog dana realizovane.

    Učesnici su mogli da biraju teme na čašama za kafu kao icebreaker za započinjanje razgovora, rade u working zoni ili odmore u chill corner-u. Predlagale su se teme koje bi zajednica volela da se obrađuju u Empple podcast-u i svi učesnici su kao uspomenu mogli da ponesu urađenu sliku sa Magic Mirror-a. 

    Izvor: BIZlife

    Foto: Empple

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE