Jureći za poslovnim rezulatima, kompanije se ne bave pitanjem ko su zapravo

Svaka kompanija ima određenu reputaciju, bez obzira na to da li aktivno radi na njenom građenju ili ne. Employer Branding je koncept koji podrazumeva promovisanje kompanije kao poželjnog poslodavca za željenu ciljnu grupu. 

Direktor ljudskih resursa u kompaniji Delta Holding, Ivanka Novaković za BIZLife govori o trendovima u ovoj oblasti koji tek dolaze, ali i zašto je važno da pre svega kompanije same sebe razumeju.

  • Zašto je Employer Branding važan za organizacije u 2023. godini?

Mislim da je Employer Branding jako važan ne samo u narednoj godini nego i inače. Kompanije treba prvo same sebe da razumeju. Zato što jako veliki broj kompanija nije sam sebi jasan, jureći za poslovnim rezulatima ne bave se pitanjem ko su, ne bave se suštinskim vrednostima, identitetom. Često unajme marketinške agencije da im izlistaju neke vrednosti koje dobro zvuče. Zato smo sada na prekretnici, jer ako nismo sami sebi jasni na nivou identiteta i toga ko smo, nećemo to moći adekvatno da komuniciramo. Komuniciraćemo možda neke stvari koje dobro zvuče, možda privući neke ljude, ali to je mač sa dve oštrice jer ljudi vrlo brzo napuštaju kompaniju kada vide razliku kroz ono što je neki spoljašnji brending bilo prezentovano u odnosu na ono šta se dešava iznutra.

I zbog toga mislim, pošto mnogo više pričamo o Employer Branding-u nego ranije, da je ovo ključan trenutak da se kompanije vrate sebi, pričaju iznutra, definišu te stvari, prepozanju ko su zapravo i onda kada iskreno izađu i kažu to sam ja, zapravo privlačite ljude kojima to treba jer uvek postoje vaši ljudi koji će prepoznati to i onda su oni najbolji izbor za vas i vi ste najbolji izbor za njih.

Employer Branding

Ivanka Novaković (Delta Holding Site)

  • Kako negujete kulturu u kojoj zaposleni postaju ambasadori brenda?

Ja obožavam što mi imamo jedan projekat gde su naši zaposleni zapravo pravi ambasadori brenda jer smo ih podstakli da na svojim privatnim profilima na društvenim mrežama, vrlo otvoreno dele sa svojim prijateljima šta se zaista dešava u kompaniji. Taj projekat je započet pre dve ili tri godine gde smo malo morali da poguramo neke ljude za koje smo prosto primetili da su aktivni na mrežama i privatno, pitali smo ih da li bi želeli da budu ambasadori kompanije bez ikakvih sugestija šta oni treba da postavljaju na svojim mrežama, a što se tiče naše kompanije.

Naravno da nam je najveći fokus na Linkedinu jer je to profesionalna mreža. Dali smo im slobodu i rekli šta god vi mislili da je relevantno, čime god vi želeli da se pohvalite slobodno postavite. Sada se taj broj proširio, pogotovo mladi ljudi koji dolaze u našu kompaniju pitaju da li mogu postavljaju takav sadržaj, naravno da možete. Važno je da ljudima otvorite prostor, date kontekst i kažete slobodno radite delite. Zaista u Delta Holdingu smatramo da radimo stvari koje su prilično jedinstvene, makar ako se poredimo sa domaćim kompanijama, često i sa internacionalnim. Mislim da je taj projekat jedan od naših najuspešnijih, jer pratimo i koliko raste broj pratilaca, engagement.

 

Izvor: BIZLife

Foto: BIZLife/Delta Holding

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE