Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Garderoba, odeća (Unsplash)

    eBay se vraća korenima: Birajte staro umesto novog

    Internet prodavnica eBay se ovog meseca vraća svojim korenima odlukom da promoviše, i svojim korisnicima ponudi samo polovne ili renovirane komade za Crni petak.

    Platforma kaže da želi da ponudi drugačiji pristup događaju koji je posvećen predbožićnoj kupovini.

    Bilo je vreme da se odmaknemo od „koncepta kupovine radi kupovine“, rekao je šef eBay-a u Velikoj Britaniji, Marej Lambel.

    Fokus na polovnu robu bi pomogao ljudima sa rastućim troškovima života i bio bi humaniji prema planeti, rekao je on.

    e bay internet kupovina (Unsplash)

    eBay, Internet kupovina (Unsplash)

    Takođe će koristiti prodavcima na platformi koja nudi polovnu robu, poput Iana Montgomerija, koji je rekao da trenutni pad prihoda ljudi, znači da već postoji rastuće interesovanje za njegovu robu.

    „Osetili smo oštru promenu u navikama naših kupaca. Potražnja za našim proizvodima definitivno raste“, rekao je Montgomeri i da je prodaja u njegovoj firmi, koja nudi aparate za kafu, mobilne telefone, mikrotalasne pećnice i druge artikle, porasla za 20 odsto u odnosu na prošlu godinu.

    Za ostatak maloprodajne industrije, ova božićna prodajna sezona će biti izazovna, sa domaćinstvima koja će imati manje prihoda za trošenje.

    Konsultantska kuća Retail Economics predviđa da će manje ljudi učestvovati u Crnom petku ove godine, uz potrošnju manju za 15 odsto u poređenju sa prethodnim godinama.

    Međutim, Lambel veruje da ova ekstravagancija u čitavoj industriji šopinga ne donosi istu vrednost kao nekada, već podstiče „bezumicu“ u kupovini koja dovodi do neželjene potrošnje i otpada. eBay je saopštio da je njegova nova strategija prelazak na „promišljenu potrošnju“.

    Šoping, Crni petak (Unsplash)

    Šoping, Crni petak (Unsplash)

    Promocija polovne robe

    eBay je prvobitno pokrenut kao onlajn platforma gde bi članovi mogli da preprodaju korišćene artikle, ali većina njegove prodaje sada su novi artikli. Novi artikli će i dalje biti dostupni tokom perioda Crnog petka, ali će aktivna promocija biti fokusirana na polovnu robu.

    Mnogi trgovci na ovoj platformi su takođe prepoznali rastuće interesovanje kupaca za kupovinu više polovnih proizvoda.

    Početkom ovog meseca, Zara je pokrenula novu uslugu koja je u upotrebi, nudeći kupcima priliku da preprodaju, poprave ili doniraju odeću kupljenu u njenim prodavnicama. Primark je takođe pokrenuo vintage koncesiju u dve svoje vodeće prodavnice. U međuvremenu, Marks & Spencer i John Levis su takođe pokrenuli sopstvene inicijative, sa ciljem da uđu na tržište prodaje polovnih stvari, koje brzo raste.

    U nedavnom istraživanju među kupcima, eBay je rekao da je otkrio da je otprilike polovina planirala da kupi polovne ili renovirane poklone ovog Božića, prenosi BBC.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE