Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLife-ovih „30 ispod 30“: Dušan Vranić, Neoplanta

    Dušan Vranić, Brend menadžer, Neoplanta

    Dušan je brend menadžer u kompaniji Neoplanta. Rođen je 1995. godine, u Beogradu, a već sa 27 godina ima zavidnu karijeru i biografiju punu značajnih poslovnih momenata. Nakon završene Zemunske gimnazije, 2014. godine, upisuje Ekonomski fakultet u Beogradu, na kom je diplomirao sa visokim prosekom i ocenom 9. Specijalizovao se za trgovinski menadžment i marketing, a trenutno piše master rad „Kreiranje pozicije brenda uz podršku influensera” na modulu Marketing menadžment.

    Još tokom studiranja shvatio je da na vreme mora graditi svoj profesionalni put, pa je u biografiju upisao i titulu predsednika studentske organizacije SEFA (Studenti Ekonomskog fakulteta), u okviru koje je realizovao brojne projekte edukativnog, humanitarnog i zabavnog karaktera. Bio je i član studentskog parlamenta, volonter Instituta za transfuziju krvi, kao i koordinator i mentor projekta „Studentsko mentorstvo”.

    Posao u Frikomu dobija odmah po završetku studija, kao pobednik Case study takmičenja i ubrzo postiže zapažene rezultate. Dušanov najveći dosadašnji uspeh jeste kampanja „Macho grmi”, iz 2021. godine, čiji je bio idejni tvorac i koja je postigla izvanredne rezultate, što dokazuje i nagrada na festivalu „Kaktus” u kategoriji „Digital – Influencer Marketing”. Iste godine nominovan je za „Mark awards” – nagradu u kategoriji „Rising star of the year”. Nakon niza uspeha, Dušan prelazi u Neoplantu, na poziciju brend menadžera, gde je zadužen za brendove Pipi&GudiPatelinaPrego i Moja.

    Dušan Vranić, Brend menadžer, Neoplanta

    Dušan Vranić, Brend menadžer, Neoplanta

    • Predstavite se. Koliko imate godina i koliko ste već na svojoj trenutnoj poziciji, u svom biznisu?

    Moje ime je Dušan Vranić i imam 27 godina. Rođen sam u Beogradu, a odrastao sam i živim u Zemunu. Naravno, kao svaki zemunac, slobodno vreme obožavam da provodim šetajući Zemunskim kejom, uz Dunav i zalazak sunca. Inspiraciju pronalazim u dobroj muzici, vinu i knjigama. Volim sport, pre svega košarku i Formulu 1.

    Na poziciji Brend menadžera u kompaniji Neoplanta nalazim se godinu dana, a u FMCG industriji radim 4 godine.

    • Šta mislite da je izdvojilo vas u odnosu na vašu generaciju? Šta je prevagnulo da budete poslovno istaknuti pre svoje 30. godine?

    Mislim da su ljubav prema poslu koji radim i taj osećaj u stomaku prilikom dobijanja ideja za brendove i projekte idealna kombinacija koja me vodi napred, osećaj koji mi je bio putokaz kroz celu dosadašnju karijeru i zbog kojeg sam imao neprospavane noći smišljajući najbolja rešenja. Uz to, i velika upornost, istrajnost i odlučnost da sve sprovedem u delo, što je do sada uvek rezultiralo uspešnim projektima, na koje sam jako ponosan, a verujem da će tako biti i u budućnosti.

    • Kažu da se sreća zaslužuje. Kako ste je vi zaslužili?

    U poslovnom smislu, moja sreća su bili ljudi koji su prepoznali potencijal u meni još kada sam sa svojim timom bio pobednik jednog Case study takmičenja na fakultetu. Oni su mi pružili priliku da ubrzo započnem svoju poslovnu karijeru, što me je dovelo do tima koji je verovao u moje ideje i projekte, a zatim i definitivno okružilo onima koji to i sad čine. Možda deluje lako, ali ta sreća je gotovo uvek dolazila nakon mnogo rada, truda, ali i odricanja.

    • Svedoci smo da naše tržiste veoma sporo vrši tranziciju, još uvek su izrazito vidljivi obrisi socijalizma i karte su podeljene zrelijim igračima. Koji je vaš savet za mlade kolege – kojim putem da se probiju?

    Kao Alumni član studentske organizacije SEFA, često imam priliku da savetujem mlađe kolege sa fakulteta. Savet uvek dajem iz ličnog iskustva i kažem da je put jednostavan. Kada ste već upisali željeni fakultet, dajte svoj maksimum. Idite na predavanja, vežbe, polažite ispite, ali ne zaboravite da se dodatno usavršavate sa strane, kroz kurseve, edukacije i posete konferencijama. Posebno bih istakao članstvo u studentskim organizacijama, koje su bitan faktor razvoja mladih. Radeći na raznim projektima, kroz organizaciju se upoznaju druge kolege sa fakulteta, kao i ljudi iz biznisa. Suština su upravo ti kontakti koji će značiti u budućnosti, kao i razvoj tzv. “mekih veština”, koje su danas izuzetno važne.

    Dušan Vranić, Nepolanta

    Dušan Vranić, Nepolanta

    • Korporacija ili privatno preduzetništvo?

    Sve ima svoje prednosti. Ja sam odabrao put korporacije, ali podržavam svakog ko ima ambiciju da pokrene sopstveni biznis ili da to učini u nekom trenutku svoje karijere.

    • Šta vas je konkretno opredelilo da se razvijate u našoj zemlji, a ne u inostranstvu?

    Najlakše je otići, a ne pokušati. Pred završetak gimnazije, kada je trebalo da upišem fakultet, osećao sam sigurnost u svoje do tada stečeno znanje, pa sam, samim tim, verovao u naše obrazovanje i video dugoročnu priliku da učim i razvijam se u svojoj zemlji. Već po završetku fakulteta dobio sam prvi posao, a danas imam zadovoljstvo da predstavljam kompaniju Neoplanta, u kojoj nastavljam da učim, da se razvijam i ujedno učestvujem u ostvarivanju zajedničkih ciljeva.

    • Kada govorimo o poslu, kako vidite sebe za 10 godina?

    Vidim sebe kao uspešnu i ostvarenu osobu koja je okružena sjajnim timom ljudi, sa kojima postižem izvanredne rezultate. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE