Venčanje Kortni Kardašijan

Kako je Dolce & Gabbana zaradila MILIONE od venčanja Kardašijanke?

Luksuzni modni brend ,,Dolce & Gabbana“ je zaradio više od 20 miliona dolara od raskošnog venčanja Kortni Kardašijan i Trevisa Barkera u Italiji.

Italijanska marka bila je u prvom planu na venčanju para u Portofinu prošlog vikenda. Par je provodio vreme na dizajnerskoj jahti i u vili ,,Olivetta“ u vlasništvu ,,Dolce & Gabbana“.

Modna kuća je tokom vikenda opremila ne samo mladu i mladoženju, već i celu porodicu Kardašijan-Džener. Obezbedili su seriju arhivskih dizajna za sestre Kim, Kloi, Kajli i Kendal i njihovu majku Kris, pa čak i za deveruše i nosioca prstena.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dolce&Gabbana (@dolcegabbana)

,,Iako je brend brzo povukao izveštaje da je sponzorisao svečanost, dizajneri su bili srećni što su bili domaćini ovog događaja“, kazao je predstavnik Dolce & Gabbana za Page Six Stile.

Vrednost medijskog uticaja porodice Kardašijan

Venčanje je kompaniji već donelo neverovatnih 25,4 dolara miliona zbog medijskog uticaja, prema kompaniji za performanse brenda Launchmetrics. Više od polovine od ukupno 47 miliona dolara, koje je do sada generisao događaj.

„Vrednost medijskog uticaja je način na koji pripisujemo novčanu vrednost performansama brenda. Računa se vrednost svake objave, svake interakcije, svakog članka“, rekla je Alison Brindž, direktor marketinga kompanije Launchmetrics.

Ona je dodala da su ovi brojevi su „preliminarni“ i da će nastaviti da rastu.

„To je luda količina medijskog uticaja za prva 24 sata“, istakla je ona.

Kao primer za poređenje je dala venčanje glumice Prijanke Čopre i muzičara Nika Džonasa 2018. u Indiji. Trajalo je više dana i takođe su mnogo puta menjali odeću.

„Kada smo merili njihovo venčanje na visokoj tački, bilo je 91 milion dolara“, nastavila je Brindž i dodala da je modna kompanija ,,Ralph Lauren“ zaradila skoro 22 miliona dolara oblačenjem Čopre i Džonasa za njihovu ceremoniju. U pitanju je broj koji je Dolce & Gabbana već premašio.

Zbog čega je porodica privlačna brendu ,,Dolce i Gabbana“?

Veliki deo tog uticaja potiče od zapanjujućeg prisustva slavne porodice na društvenim mrežama. Zajedno Kardašijan-Dženerovi su prikupili više od 1,2 milijarde pratilaca na Instagramu. Tu je i izveštavanje u štampi, koja pomno prati objave Kardašijanki. Zbog toga je rijaliti porodica veoma privlačna za modne brendove.

Ili barem modnim brendovima koji se ne plaše kontroverzi. Porodica Kardašijan je optužena za lažiranje svoje neto vrednosti i održavanje nedostižnih standarda lepote.

Poput porodice Kardašijan i modni brend ,,Dolce & Gabbana“ se suočio sa nizom skandala. Godine 2015. uputili su uvredljive komentare o usvajanju homoseksualaca i IVF – tretmanu plodnosti koji Kortni i Trevis trenutno koriste da prošire svoju porodicu. Kasnije su priznali da je to bilo neprikladno.

Takođe, 2018. ,,Dolce & Gabbana“ je objavila rasno neosetljiv video oglas uoči svoje, kasnije otkazane, modne revije u Šangaju.

Brend kao i Kardašijanke uvek je iznova uspevao da se oporavi od svojih raznih kontroverzi. Modna kuća je i dalje prisutna na crvenom tepihu, gde oblači zvezde za Oskara, Gremi, Met Galu i Filmski festival u Kanu 2022.

Izvor: BIZLife

Foto: Screenshot

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE