Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    LIDL Srbija generalni sponzor Vaterpolo saveza Srbije

    Lidl Srbija i Vaterpolo savez Srbije potpisali su ugovor kojim ovaj savremeni diskont postaje generalni sponzor vaterpolo reprezentacije Srbije. Pored svojevrsne podrške domaćoj privredi i lokalnoj zajednici, kompanija Lidl Srbija će kroz pomenuto sponzorstvo u naredne dve godine podržavati i domaće sportiste u pohodu ka novim titulama.

    „Različitim aktivnostima podržavamo ono što je autentično i odslikava kvalitete Srbije, pa je partnerstvo sa vaterpolistima naš prirodni izbor. Pored toga što su najtrofejniji ekipni sport, njihovi nastupi promovišu dodatne vrednosti, stvaraju osećaj jedinstva i ponosa, i zbog toga  želimo da pomognemo da se ovaj sport približi što većem broju ljudi, posebno mladima“, izjavio je Dragan Čigoja, generalni direktor kompanije Lidl Srbija.

    Tokom ugovornog perioda, do kraja 2023. godine, Lidl će biti generalni sponzor svih nastupa muške i ženske A reprezentacije vaterpolo tima.

    Lidl Srbija i Vaterpolo savez Srbije

    Lidl Srbija i Vaterpolo savez Srbije

    „Ovo je veoma važan dan za Vaterpolo savez Srbije. Prvi put u našoj trofejnog istoriji dobili smo Generalnog sponzora ove veličine i značaja. Podrška koju nam je Lidl pružio predstavlja veliku sigurnost i dodatni podstrek da u budućnosti ostvarujemo rezultate koje javnost očekuje od nas“, izjavio je Viktor Jelenić, predsednik Vaterpolo saveza Srbije.

    Srpski vaterpolisti su najodlikovaniji sportisti u ovom milenijumu, budući da su od 2000. godine, osvojili čak 22 medalje. Jedan od onih koji su pokrenuli ovaj trijumfalni pohod i ponosni vlasnik čak 15 medalja u ulozi trenera je selektor muške reprezentacije, Dejan Savić.

    „Ova saradnja pokazala je dve stvari. Prvu – da je Vaterpolo savez Srbije konačno dobio ogromnu pažnju i podršku kakvu svojim rezultatima zaslužuje i drugu – da je kompanija Lidl Srbija, po mom mišljenju, ovim sponzorstvom potvrdila da u svom strateškom poslovanju i biranju partnera ne pravi greške“, napomenuo je Savić.

    Generalnim sponzorstvom Vaterpolo saveza Srbije i svih reprezentacija, Lidl Srbija ulaže u razvoj nacionalnog sporta sa ciljem da pomogne najboljim srpskim sportistima da ispune svoj puni potencijal i postignu vrhunske rezultate u predstojećim sezonama i podstiče navijače srpske reprezentacije da na predstojećim takmičenjima svim srcem budu uz „delfine“ na putu do novih trofeja.

    Potvrda Lidlove posvećenosti srpskom tržištu je i postojanje linije proizvoda pod brendom S ljubavlju, domaće, koja se sastoji od proizvoda isključivo domaćih dobavljača. Od prošle godine, oko 80 proizvoda ovog brenda mogu se pronaći u više od 60 Lidl prodavnica širom Srbije. Ponuda S ljubavlju, domaće deo je stalnog asortimana, a cilj je da se vremenom razvijaju i dodaju novi proizvodi i dobavljači.


    O kompaniji Lidl

    Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 11.550 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

    Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine. Trenutno ima 60 prodavnica u 35 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022. godinu. 

    Izvor: BIZLife

    Foto: Srđan Bosnić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE