Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Knjige Finesa

    Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi

    Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove probleme.

    Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti, kao što je Gugl, koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedna od njihovih strategija. Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.

    Designe Thinking

    Kompanije koje koriste metodologiju design thinking opisuju je kao ključ uspeha ne samo u procesu inoviranja već i u unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiva je jednako dobro i u velikim kompanijama, kao što su Gugl, Epl i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.

    Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove probleme – jednostavno, kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im se lako u svakoj fazi.

    Design thinking ima pet faza: empatija, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i, uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi, dokazuje koliko su fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važni za razvoj biznisa.

    Izdavačka kuća Finesa sa ponosom je objavila već šesto izdanje knjige „Design thinking”, koje možete potražiti u njihovoj knjižari u Beogradu, kao i na njihovom sajtu: finesa.edu.rs. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE