Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kancelarije na kakve smo navikli odlaze u zaborav?

    Zaposleni u savremeno doba žele ili vrlo često zahtevaju prostor za rad koji će doprineti boljem razmišljanju i pomoći im u obavljanju zadataka. To može uključiti i zvučno izolovanje prostorije, mekane fotelje ili stajaće stolove.

    Istraživanja, kako piše Blic, pokazuju da prirodna dnevna svetlost, prozori sa pogledom na zelenilo i bolji kvalitet vazduha u kancelarijama mogu pomoći zaposlenima da razmišljaju, zapamte, koncentrišu se i bolje obavljaju zadatke.

    Poboljšanja kao što su bolje osvetljenje i manja emisija ugljen-dioksida povećavaju produktivnost, ali i smanjuju nivo bolesti zaposlenih, pokazuju studije.

    Profesor Stiven Hepel koji se bavi savetovanjem škola, kompanija i drugih organizacija o tome kako kreirati fleksibilne prostore za rad i učenje, rekao je da mnoge inovacije iz poslednjih 20 godina potiču iz obrazovnih sistema.

    Faktori ambijenta kao što su količina ugljen-dioksida u vazduhu, nivoi svetlosti, koliko su tople kancelarije i kakvo je ozvučenje, trebalo bi da naiđe na veće razumevanje od strane kompanija, objašnjava Hepel.

    On vodi projekat koji razmatra kako faktori zaštite životne sredine mogu štetno uticati na učenike u školi, ali je dobijene podatke iskoristio i na druge organizacije.

    Od ključnog značaja za poboljšanje kancelarijskog prostora bilo je razvoj različitih „zona“ za razne namene, bolje reflektujuće boje na zidovima radi poboljšanja nivoa svetlosti i vazduha.

    Inovativne kompanije prihvatile su teoriju da različite zanimacije u okviru kancelarije mogu podstaći kreativnost.

    Gugl je pionir u praćenju trenda slajdova i stolova za stoni tenis. Jedna od njihovih kancelarija u Londonu ima brodove i automobile kao u luna parku.

    Majkrosoft je upravo završio izgradnju dve kućice na drvetu za radnike, koje će koristiti kao salu za sastanke u Vašingtonu, koje će biti gotove do kraja ove godine.

    Umesto otvorenog koncepta za koji Hapel kaže da priziva slike dizajna iz šezdesetih godina prošlog veka, koji ima lošu akustiku i neinspirativnu boju, ovaj stručnjak preporučuje „agilan“ pristup.

    Izvor: Blic

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE