Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Da li ste jedan od milion vlasnika preduzeća koji uvek žele NEŠTO NOVO?

    Nova ideja u poslu može značiti dve stvari: ili ćete maksimalno uspeti ili ćete se vratiti na početak. U svakom slučaju, rizično je, a ponekad možda i nepotrebno. Postoji sindrom koji objašnjava pojavu da preduzetnici pošto poto žele ‘nešto novo’, i zove se „sindrom sjajnog objekta”.

    Sindrom sjajnog objekta

    Definicija „Sindroma sjajnog objekta” je stanje koje svake godine ima milion vlasnika preduzeća. Umesto da se usredsrede na širu sliku njihovog poslovanja, oni smišljaju nove poslovne ideje ili proizvode. Ljudima u biznisu je uvek zanimljivije da ponude svojim klijentima nešto novo nego da se drže sigurne pozicije.

    Devet od deset vlasnika preduzeća reklo je da se barem jednom bore sa sindromom sjajnog objekta na svom poslovnom putu.

    Lek

    Nije svaki novi projekat loša ideja. U stvari, novi proizvod ili usluga mogu biti upravo ono što vašem preduzeću treba da podigne stvari na novi nivo. Ključ je u mogućnosti da odredite šta je dobra ideja i šta je samo sjajan predmet koji bi vas odvratio od vaših ciljeva.

    Usredsredite se na 1/50

    Kada ste prezaposleni i pod stresom, skloniji ste da vam pažnju odvlači nešto novo. Dakle, držite sindrom sjajnog objekta pod kontrolom tako što ćete se fokusirati na ono što je zaista važno u vašem poslu. Izaberite jedan dan u nedelji u kome ćete da odvojite tri do četiri sata da biste se fokusirali na 1 odsto zadatka koji vam donosi 50 odsto rezultata. Isključite mobilni telefon, isključite e-pošte i radite na zadacima i projektima. Izbegavajte ometanje i bilo kakve „sjajne objekte”.

    Pronađite partnera za odgovornost

    Profesionalni sportisti ne izlaze na teren bez grupe trenera i saigrača koji im pomažu da uspeju. Ako želite da se fokusirate, zatražite pomoć poslovnog trenera. On ne samo da će vam pomoći da se organizujete, već će vam pomoći da sami sebi pojasnite nove ideje kako biste utvrdili što ima potencijal, a šta vam samo nepotrebno odvlači pažnju.

    Idite korak po korak

    Najviše ste podložni sindromu sjajnog predmeta kada se suočite sa zadatkom ili izazovom koji vam se čini težak ili koji oduzima puno vremena. Mnogo je lakše gurnuti svoju listu obaveza i raditi na nečem uzbuljivijem i korisnijem. Zato bi trebalo da na listu papira napravite kratak tromesečni akcijski plan koji će takve zahtevne zadatke podeliti na više manjih zadataka koje ćete tako lakše savladati.

    Ključno je odabrati tri područja na koja ćete se fokusirati u svakom tromesečju, a zatim u njih uložiti sve svoje snage jer su to područja koja će vam zaista pomoći da napredujete i razvijate svoje poslovanje. Kako ćete napredovati prema cilju, osećaćete uzbuđenje zbog zadataka koje ste obavili, znajući da tako ostajete na svom zadatku.

    Ovaj sindrom je ipak veoma teško izlečiti. Ali ako sledite ova tri koraka, ostaćete fokusirani na to da svoj posao razvijate na pravi način.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE